יום שבת, 17 בספטמבר 2022

הלם! העוקבים תוקפים את אליאב מהאח הגדול: "מביך, בדיחה מהלכת" זאת הסיבה!

אליאב טעטי שהיה המודח הרביעי מבית האח הגדול,
הפך לאחד הזכורים והמדוברים העונה וזה הרבה בזכות
הקשר לבר כהן שנשארה עד הסוף בתוך בית האח הגדול,
אליאב שהתראיין ודיבר בכל הזדמנות על אהבה הגדולה של
בר ושהוא הולך לעשות הכל כדי שהיא תנצח עורר סערה!



אליאב טעטי שהגיע לראיון בדוח היומי על האח הגדול לא ציפה
למצוא את עצמו בלב סערה תקשורתית גדולה, אליאב נשאל
שאלות קשות והתשובות שלו עוררו סערה גדולה.
קובי מחט המנחה שאל את טעטי מה הוא חושב על הטענות כי הוא נשאר
 בקשר עם בר כהן שהייתה בגמר, כי היא שווה לו קמפיינים ותודעה: 
 "צודק שיכול להיות שאם הייתי רוצה לדאוג לאליאב נטו."



בהמשך הוסיף:  "הייתי יכול לצאת החוצה ולהגיד 'מה אני צריך את כל 
הבלאגן שלכם עכשיו על הראש שלי חודשיים' די אני אעשה מה 
שבא לי ותרדו ממני".
אליאב המשיך להגיד מה שהוא חושב וטען: : "עוד דבר, רוצה אני אגיד לך?
הייתי יכול לעשות הכי קלאס. לשבת בתוכנית."
הוא המשיך ואמר: "להגיד הנה האקס חוזר לאקסית שלו בפריים טיים בטלוויזיה.
יאללה בואו נעשה חגיגה. אבל לא. בחרתי לעשות רק מה שהלב שלי
מרגיש ואחר כך, מי שיצקצק שיצקצק".
התגובות לא איחרו להגיע נגד אליאב: "מתי הוא לא מביך? שקרן, איך הוא 
מאמין לשקרים של עצמו? הוא ממש בדיחה מהלכת", כתב אחד המגיבים,
אחר הוסיף: "ממש גם טליה הייתה חוזרת אליו בתוך הבית, חי בסרט! עשה צחוק מעצמו".
עוד נכתב על אליאב: היית דייר, הודחת יאללה עוף נדחף לכל חור כמו עכבר".
אליאב הופתע מהתגובות הקשות!
וככה החליט להגיב! הדרמה מסתבכת!
.




תגובה 1: