יום שני, 12 בספטמבר 2022

יוצאת האח הגדול חושפת סוד מפתיע: "אני וצביקה היינו ישנים ביחד אבל לא כזוג!" במי מדובר?!

דיירת האח הגדול בעבר החליטה לחשוף את
ההכרות האישית שלה עם המאסטרו צביקה
פיק שנפטר לפני מספר ימים, היא החליטה
לחשוף את הקשר המפתיע שרבים לא ידעו
עליו,מתברר שהיא הייתה אמורה להיפגש איתו לפני מותו.




משתתפת האח הגדול שרבים מכירים אותו היטב ,הספידה
את חברה וכתבה: “צביקה'לה שלי, אני עדיין לא קולטת ולא מעכלת"
ספדה לפיק. "היכרות וחברות של 30 שנה הסתיימה בהרגשת פספוס.
היינו אמורים להיפגש בשבת בערב אחרי ביקור שלך אצל דניאלה,
ואני העדפתי ללכת לחוף הצוק עם חברה שלי."
בהמשך כתבה: : "הייתי אמורה להישאר לישון אצלך כמו תמיד,
כי היינו מדברים עד השעות הקטנות, היינו מספרים האחד לשנייה הכל. היינו סוג של סוד."


הפוסט היה מפתיע במיוחד אחרי שחשפה שהייתה אמורה לפגוש את צביקה
פיק אלא מה שיותר הפתיע הוא ההכרות הקרובה בניהם, מעריב רכילות
ראיינו אותה וחשפה: “לא היינו זוג. אומנם היינו ישנים יחד, אבל לא זוג, כשהייתי
באה אליו, הייתי ישנה אצלו. הוא היה אדם די בודד."כאשר נשאלה אם ישנו ביחד? 
ענתה: "כן, במיטה ענקית. הוא כיבד מאוד. זה כמו
שאני ישנה עם חברה. הוא לא היה במצב הכי טוב."
היא החליטה לחשוף פרטים על המשפחה: "הם לא קיבלו את שירה מהרגע שצביקה
והיא נהיו זוג לפני 17 שנה. מאז שהילדים גדלו, הייתי בקשר רק איתו".
ולמה היא לא הגיעה להלוויה של צביקה?! "כיבדנו את בקשת המשפחה שביקשה גם
לא להגיע לשבעה."
מי אותה דיירת האח הגדול בעבר שהייתה קרובה
מאוד לצביקה פיק ורבים לא ידעו על כך!!
.




מדובר במירי חן!
נחשפת ממש כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה