יום רביעי, 14 בספטמבר 2022

הלם! אליקו ודורין סגול נגד טליה ובעד בר בגמר: "כולם התהפכו על טליה!" עוררו זעם!

ככל שאנחנו מתקרבים לגמר הלחץ הופך לגדול
יותר ,כולם מביעים את דעתם לקראת הגמר ,ברחבי
הרשת הצופים משתפים מי לדעתם צריך לזכות ולא רק
הם,מובילי דעה מפורסמים כולם מתחילים לחשוף את
דעתם וזה הופך לסערה גדולה!




אם עד כה לדעת רבים טליה הייתה קונצנזוס והייתה מנצחת
בקלות אם תשאלו צופים רבים ולפי הסקרים יש כאלה
שטוענים שיש שינוי,בר עברה שינוי גדול מאוד בחודש
האחרון בתוך הבית וזה מביא לה הרבה קולות, כך
נכתב לא מעט ברחבי הרשת.

ברדיו 91 בלב המדינה נערך דיון שכלל בין היתר את המנחה
אליקו, דורין סגול יוצאת האח הגדול ואליאב טעטי לגבי
העונה,אליאב כמובן דיבר לטובת בר ואמרה: "בר אישה חזקה, בר
נכנסה גרושה עם ילד קטן. אישה באמת באמת באמת שוואלה מגיע
לה לפתוח עתיד."
דורין הפתיעה ואמרה: "לא אשקר לך, עד לפני שלושה שבועות
חודש, הייתי חד משמעית עם טליה." אליקו אמר באמצע דבריה:
"לא יודע אבל משהו השתנה בחודש האחרון".
דורין המשיכה: "אבל פתאום בחודש האחרון, אני התהפכתי. ואני 
חושבת שלא רק אני. ממה שאני שומעת כל עם ישראל התהפך 
עליה כי קלטו שיש פה כבר משהו לא אמיתי."
האם הקולות ברחבי הרשת שטוענים על מהפך בדרך נכונים?!
איך הגיבו בסביבתה של טליה לטענות?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה