יום שני, 26 בספטמבר 2022

הלם! מי כוכב האח הגדול שהודה ששדד בנק דואר ונכנס לכלא?! "העסק שלי כשל ונקלעתי לחובות"

כולנו מכירים אותו מהמסך שנכנס בתור דייר
באח הגדול והפך להצלחה גדולה גם בתוך הבית
וגם מחוץ לבית, אלא נראה שאחרי ההצלחה הגיעו
גם הקשיים ולא בהכרח שזה קשור בכלל לכניסה
שלו לאח הגדול, עכשיו הוא מודה ומשתף!



תקופה לא פשוטה עוברת על יוצא האח הגדול שכולם מכירים,
הכל התחיל לפני כשנה, הוא הגיע עם מכונית מרצדס, אותה החנה סמוך
לסניף בנק הדואר כשהוא מצויד באקדח צעצוע.
לפני כן הוא דאג להסתיר את הקעקועים שמזוהים איתו על זרועו,
ולבש חולצה שחורה ארוכה כדי שמצלמות האבטחה לא יתעדו אותם ולא
יצליחו לזהות אותו. הוא חבש קסדת בטיחות לבנה ולבש אפוד זוהר,
ונכנס לאחר מכו לסניף הבנק שהיה ריק מאדם.


הוא שלף את אקדח הצעצוע, איים על מנהל הסניף ודרש ממנו לתת לו את הכסף 
שבקופה. המנהל מסר לידיו סכום של 5,642 שקל. הוא לקח את הכסף ונמלט מהמקום.
המשטרה החלה לסרוק את האיזור כולל בדיקת מצלמות אבטחה,
בסופו של דבר בגדיו נמצאו ברכב ואיכון לטלפון גילה שהוא היה
בסניף באותם רגעי השוד!
לבסוף בית המשפט החליט לגזור את דינו והוא ירצה עד שנה וחצי
מאסר בפועל! לבסוף הוא הודה שמעשיו ובבית המשפט התנצל: "אין לי עבר פלילי, 
אני לא שייך לתחום הזה. לפני חמש שנים היה לי עסק שכשל, וחובות שגררתי", 
הוא המשיך לתאר בבית המשפט,"אבל עבדתי והרווחתי יפה. אני 
רוצה להיות עם המשפחה שלי. החרטה שלי עמוקה".
באיזה דייר מוכר מדובר שהיה בזוגיות קצרה עם אביבית בר זוהר?!
אתם תהיו מופתעים!
.:



מדובר בדייר צבי
פורטל נחשף כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...