יום ראשון, 18 בספטמבר 2022

בר כהן בחגיגות ענק אחרי גמר האח הגדול: "אצלכם אני מקום ראשון!" ואיפה אליאב?!

בר כהן מתרגלת לטייטל החדש יוצאת האח הגדול,
ומי שהייתה רגועה נגיעה קטנה ממיליון שקלים
וניצחון באח הגדול, בר כהן לא מסתירה שיש לה תחושת
החמצה ובכל זאת היא מנסה להנות כמה שיותר וחגגה
כל הלילה אחרי האח הגדול!




מי שחשב שמי שלוקח מקום שני באח הגדול יושב בבית 
ומתבאס זה לא המצב לפחות לא אצל בר כהן שחגגה כל 
הלילה את היציאה מהבית עם משפחה חברים ובעיקר תומכים
שארגנו לה ערב של חגיגות שכלל מקום שנסגר עבור בר די ג'י
ואווירה מטורפת!

בר כהן הייתה נראית נרגשת ושמחה לאורך כל הלילה, היא לא ציפתה
לכלה חגיגות וזה למרות שהיא לא ניצחה, בר התייצבה באירוע סגור
לכבודה עם כל התומכים שלה והחברים שמלווים אותה.
בר הופתעה מעוצמת התמיכה ופנה אל התומכים שהיא נראית 
נרגשת במיוחד: "אני בהלם אני חשבתי שסיימתי מקום שני,
אבל אצלכם אני מקום ראשון!".
בר כהן משתפת ומודה: "תודה לכל התומכים שלי! אני אוהבת אותכם!".
בר סיכמה בחצי חיוך ואמרה: "חברים,אני צריכה לעשות כסף!"
התומכים שלה לא עזבו אותה לרגע במהלך כל
הלילה ואיפה היה אליאב לאורך כל הלילה?!
בילה עם בר או העדיף לשמור מרחק והיה  במקום אחר?!
.:



אליאב היה
יחד איתה!

תגובה 1:

  1. היאבר ממש אמא לתפארת דואגת לליאו שישן כדי שהיא תבלה בלילות

    השבמחק