יום רביעי, 21 בספטמבר 2022

לא מתחרטת! זה הצעד הראשון שמתכוונת לעשות בר כהן אחרי האח הגדול!

בר כהן שיצאה מבית האח הגדול אמנם במקום השני,
אבל בהחלט לא מתכוונת לוותר על ההצלחה שמגיעה
בעקבות הכניסה שלה לתוך הבית הכי מפורסם במדינה.
בר עוד מתאוששת ומשלימה פערים עם בנה ליאו וכמובן
עם אליאב אבל נראה שהיא כבר חושבת קדימה.




אחרי משדר הגמר המסקרן באח הגדול טליה עובדיה ניצחה ובגדול,
מי שהסתפקה במקום השני היא בר כהן שנראה שכבר חושבת
קדימה, בראיון למעריב רכילות היא שיתפה על הגמר שלא זכתה:
"מה ששלי שלי, הכל בסדר, אני מפרגנת ושמחה בשביל טליה. מגיע לה לזכות".
הרגע הקשה של בר בבית לפי מה שאמרה: "אני חושבת שהרגע שאליאב 
יצא מהבית. כשהוא הודח זה שבר אותי".

בר שקיבלה לאורך העונה מספר מסרים מהבית, אם זה פגישה עם אליאב, בהמשך
אמא שלה נכנסה ובנוסף בר יצאה מהבית הישר לבית שבו היא גרה וקיבלה
מסר מבנה ליאו, בר מברכת על כך מסר שקיבלה ושיתפה שאלה היו
הרגעים המרגשים שלה העונה.
אלא נראה שבר כבר מבינה שהפרק הזה בחייה ועכשיו מתחילה בחיים חדשים,
אם זה זוגיות וכמובן ההצלחה שמגיעה בעקבות האח הגדול, כבר כעת
בר מקבלת הצעות שיווקיות ואף אחד לא יהיה מופתע אם בר תנצל היטב
את דק' התהילה שקיבלה ואולי אפילו מעבר לכך!
בר כבר מתכננת ליום של אחרי איך להזניק את הקריירה שלה
ואיך להתחיל "לעשות כסף"!
זה הצעד שהיא מתכוונת לעשות כבר עכשיו!
.:



"אני מתכוונת להמשיך 
בעסק שלי גבות, גבות!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה