יום שני, 24 באוקטובר 2022

הלם! מה גרם לאביבית להתעצבן על אחת העוקבות: "אישה רעה,קנאית ואובססיבית!"

אביבית בר זוהר חשבה שהיא כבר קראה ושמעה כל מה
שהעוקבים שלה חושבים עליה, אם זה הדברים הטובים וגם
הדברים הפחות טובים, אלא נראה שאחת העוקבות שלה לגמרי
הגזימה עם התיאור עליה וזה גרם לאביבית להתעצבן ולכתוב
מה היא באמת חושבת עליה!




רק לפני כמה ימים אביבית שיתפה בהתרגשות את השינוי החיצוני
שעשתה בפני שלה,אביבית עשתה ניתוח שנקרא ברבי פייס והוא
לגמרי שינה אותה, אלא נראה שאחת העוקבות לא התרשמה במיוחד,
תמונת פפראצי של אביבית בר זוהר הופצה ברשת בימים האחרונים, והיא לא בדיוק
מחמיאה לאביבית בלשון המעטה. אביבית צולמה כשהיא לובשת 
מעיל בצבע ירוק זית, ופניה נראות גדולות מהרגיל.


באחת התמונות אחת העוקבות רשמה לצד התמונה: "אביבית בר זוהר
ממש הרסה לעצמה את הפני אלייסטר!".
אביבית לא אהבה בכלל את מה שראתה והחליטה להגיד את כל
מה שהיא חושבת על אותה עוקבת.
בין היתר כתבה: "לאישה הרעה והקנאית שעשתה לי פוטושופ והוסיפה
לי בערך 100 קילו למשקל!".
אביבית המשיכה וזעמה: "תמשיכי לשלוח תמונות מעוותות שלי ברשת,
ואני אמשיך להיות מתוחה, יפה ומהממת כמו שאני."
אביבית החליטה להמשיך לצאת על אותה עוקבת
ולא חסכה במילים מה היא חושבת עליה!
התגובה המלאה והזועמת של אביבית על אחת העוקבות!
הפעם הגזימה?!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...