יום חמישי, 27 באוקטובר 2022

הלם! כוכבת האח הגדול חושפת את מצבה: "אני מאושפזת במרכז לבריאות הנפש" במי מדובר?!

דיירת האח גדול שכולנו מכירים והייתה בעבר
גם בזוגיות עם יוצאי ריאליטי מוכרים, נמצאת
בתקופה מאוד מורכבת בחייה ובימים האחרונים 
היא מאושפזת במרכז לבריאות הנפש, היא החליטה
לחשוף באומץ את מה שהיא עוברת!




כולנו הכרנו אותה שנכנסה לבית האח הגדול ומאז היא 
הופיעה באתרי בידורי לא מעט אם זה קמפיינים שקיבלה
או שהייתה בזוגיות, בשעות האחרונות היא החליטה
לחשוף בכאב את התקופה הקשה שהיא עוברת ומתברר
שזה בכלל לא פשוט.

בעקבות החשיפה שלה שהיא נמצאת במרכז לבריאות נפש,היא קיבלה
מאות תגובות של חיזוק ורבים נדהמו לגלות על כך ולא הבינו מה בדיוק קרה לה, 
היא החליטה לחשוף: "לפני שבוע איבדתי את אחד
מהחברים הכי טובים שלי, ואחריו איבדתי חבר נוסף", שיתפה בכאכ,
היא החליטה לתאר: "אני נמצאת בבית החולים לב השרון בפרדסיה.
נכון שזה נשמע בית משוגעים, אבל זה בסה"כ בית חולים לנפש."
היא החליטה לשתף את הסיבה: "בואו אני אספר לכם למה אני כאן: במקרה לפני
שבוע איבדתי את אחד מחבריי הכי טובים שנהרג בתאונת דרכים כשהיה
בדרכו אליי הביתה", היא המשיכה לשתף: "בנוסף לזה, איבדתי את כליל קמחי
שנהרג אסון הבולען בבריכה לפני כחודשיים שהיה השותף
שלי בדירה במשך שנתיים".
מי כוכבת האח הגדול שהחליטה לחשוף את מצבה?!
.




מדובר בעומר
קינן! נחשפת כאן!

תגובה 1:

  1. רוב האנשים היום מטופלים מאחלת לך בריאות איתנה ,זה בכלל לא קל מה שעברתי ,

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...