יום שבת, 26 בנובמבר 2022

הלם! אופירה אסייג תקפה את אוהד בוזגלו: "חוצפן! עושה מה שבא לך!" ככה הגיב!

אוהד בוזגלו שהגיע להתארח בתוכניתם של אייל ברקוביץ
ואופירה אסיג, לא ציפה שהראיון יתפתח בצורה שכזאת
ואוהד ימצא את עצמו מותקף על ידי אופירה, אוהד החליט לענות
באותו מטבע ולהגיד את כל מה שהוא חושב!
אופירה אסייג בחזית מול אוהד בוזגלו!




במהלך הראיון אוהד נשאל בין היתר על העונה החדשה של
הבוזגלוס ועל השינוי שעבר במהלך השנים.
בניגוד לראיונות אחרים כאן אופירה ממש אמרה את דעתה
על אוהד והראיון כמעט יצא משליטה.
הכל החל כאשר אופירה שאלה: "אם תבוא מריה, כריסטיאנה, נעמי,
שרון, טלי או חלי ואחת מהן תגיד לך 'אוהד חמוד אין בעיה, אם אתה
הולך עם כמה, גם אני אלך עם כמה'. מקובל עלייך?".


אוהד ענה:"באהבה, אבל בקשר קרוב לא. ברור שלא".
הוא גם ניסה להסביר איך זה עובד אצלו: "הבחורה לא חייבת להסכים. 
אם היא מכילה אותי שאני עם אחרות, זה אומר שאני חייבת להכיל שהיא
תהיה עם אחרים? אני לא מכיל. אני גבר ואני רוצה אישה שתהיה מחויבת רק לי".
אופירה התרגזה מאוד על אוהד וענתה: "אני יכולה לענות לך חופשי? אתה חוצפן."
היא הוסיפה: "אני אגיד לך למה אתה חוצפן. אתה רוצה לעשות מה שאתה רוצה
אבל אם האישה תגיד לך אני גם רוצה אתה אומר לה לא".
אייל ברקוביץ הגיב לזכות אוהד: "אני מבין את אוהד, הוא אוהב נשים מה הבעיה בזה?"
הוא הוסיף: "לא הייתי מסוגל לחיות כמוהו. אני אוהב אחת. ההבדל בינו לבין 
אחרים זה שהוא מודיע וכל השאר בוגדים."
אלאט שאופירה לא ויתרה ושוב יצאה נגד אוהד על דבריו!
שהיה בהלם! איך הגיב אוהד?
ואיך הגיבה הגרושה פאני בוזגלו?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...