יום שני, 28 בנובמבר 2022

הלם! אלה איילון:"'הישרדות' הרסה לי את החיים. עברתי התעללות" חושפת סוד גדול!

אלה איילון מחליטה לחשוף את כל מה שבאמת קרה
על האי בהישרדות ועל ההתערבות של ההפקה מאחורי
הקלעים, בדרך כל משתתפים בהישרדות מעדיפים לא לחשוף
פרטים כאלה אלא שאלה החליטה לפתוח הכל ולחשוף
את הקשיים שעברה בהישרדות וגם לאחר מכן!




כשאיילון התקבלה לריאליטי בגיל 22, היא חשבה שזו תהיה הזדמנות 
חייה ולא דמיינה שתיאלץ לעבור לחו"ל כי אינה מצליחה להתפרנס בארץ.
בראיון לרן בוקר ב ynet היא מחליטה לחשוף הכל!,אלה נשאלה
איך הרגישה שחזרה לישראל אחרי הצילומים? וענתה: "הרגשתי כמו אלילה. 
אבל אז, מהפרק הראשון אתה מתחיל לקבל תמונה של ילדה שמתנפלת
ומתנכלת למבוגרים ומתנהגת כמו בריונית".

מאז ועד היום למעשה, איילון - שהייתה בת 22 בעת הצילומים וכיום בת 25 
לא מצליחה לתקן את התדמית שדבקה מאז העונה ההיא של תוכנית הריאליטי ב 2020.
היא משתפת שחוותה דיכאון וחזרה לגור עם הוריה בזמן שידור התוכנית.
אלה גם מאשימה בין היתר את ההפקה במה שעברה על האי: "הם ניצלו אותי כדי 
ליצור טלוויזיה מגניבה על חשבוני. אני זוכרת שהייתי בוכה ושקמפיינים בוטלו לי."
אלה טוענת שניסתה לדבר עם ההפקה ובאה אליהם בטענה שבגלל העריכה
מתבטלים לה קמפיינים, בהפקה טענו לפי דבריה של אלה: "הם אמרו שזאת הייתה 
ההתנהגות שלי ושאני אקח אחריות. איזה תשובות קשות לילדה, לא ניסו לעזור לי. 
הדבר היחיד שהובטח לי זה באמת פרק נוסף של 20 דקות ששודר ושקראו 
לו 'אלה מבקשת סליחה'".
אלא שזה לא הסוף,אלה חושפת לראשונה את מה שכולם הרגישו וידעו.
"התאהבתי בישראל (אוגלבו). הייתי ילדה שהתאהבה על אי, לא שקרה שם משהו!"
אלה חשפה מה קרה על האי עם ישראל ועל איך הגיב בן זוגה 
באותו הזמן!
אלה מפוצצת וחושפת הכל! ואיך הגיבו בהפקה לטענות?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...