יום שני, 30 בינואר 2023

הלם! בר כהן מהאח הגדול בסערת רגשות: "איכס! בא לי להקיא!"

בר כהן דיירת האח הגדול שבתוך הבית דאגה להגיד
תמיד את מה שהיא חושבת גם היא פחות נעימה, ממשיכה
לעשות את זה בחוץ, מי שעוקב אחריה בר מעלה עדכונים
מחייה האישיים משפחתה ואומרת את דעתה בהזדמנויות
שונות ,מה גרם לה לכעוס?!





בר שעד עכשיו בעיקר הופיעה במדורי הבידור באייטמים שקשורים
לבנה ליאו ולזוגיות עם אליאב טעטי, המעבר לדירה המשותפת 
וגם היחסים בניהם, גורמת לרשת לסעור בעקבות הדברים 
שאמרה בשעות האחרונות, הכל החל אחרי הפיגועים הקשים
בירושלים.


כהן שמגיעה מירושלים ומשפחתה מתגוררת שם, מכירה היטב את
העיר ואת התחושות אחרי פיגועים, בר לא אהבה לראות את ההתנהלות של 
האנשים אחרי הפיגועים: "אני ביום רע, לא יודעת למה. כמוכן. יום פשוט
לא טוב. אם זה עם האינסטגרם שפתחתי בבוקר שראיתי כל מיני דברים."
עוד הוסיפה: "גם אני עוקבת אחרי אנשים והיה לי קצת קשה. לפעמים את
פותחת את האינסטגרם בבוקר ואת רואה דברים שהם הכי מנוגדים אלייך
ואת אומרת בעע.. איכס, לא בא לי להיות באינסטגרם בשעות הקרובות".
בשאלות תשובות,בר המשיכה להתייחס לנושא: "אמרתי שלפעמים בא
לי להקיא על האינסטגרם, אז יכול להיות שהייתי יותר מדי דרמטית אבל
אני דרמטית מה חדש. לפעמים אני מרגישה באינסטגרם מין ניתוק כזה. "
התגובות לא איחרו להגיע,בר קיבלה בעיקר קיבלה
תגובות חיזוק אבל היו גם כאלה שיצלו את ההזדמנות לעקוץ
אותה על התנהגותה!
איך בחרה בר להגיב?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...