יום שלישי, 24 בינואר 2023

הלם! ככה הגיבה אורטל עמר על הבילוי המשותף עם סטטיק?

אורטל עמר התייצבה לאירוע השקה שעורר עניין
גדול ולמרות התעניינות סביב המותג שהרים השקה
אורטל שהתראיינה במהלך האירוע חשפה כמה פרטים מפתיעים,
אורטל שמשתדלת פחות להתראיין לפחות לא על בן אל החליטה
כן להתייחס למה שקורה בניהם.





בשעות האחרונות התייצבה אורטל עמר לראשונה להשקה מאז פרשת
ההקלטות( למי ששכח נחשפו ע"י ישראל היום הקלטות שבו נשמע 
בן אל בהתבטאות על בנו תו פרינס שעוררה סערה).
עכשיו כאמור אורטל עמר מתייצבת לאירוע וגורמת לעניין גדול 
לצד הנוכחים שהגיעו לאירוע השקה המדובר.

אורטל התראיינה למאקו סלבס והחליטה לשתף כמה פרטים 
מעניינים מחייה האישיים,אורטל כמובן נשאלה על מי שהיה בן זוגה
בן אל, היא נשאלה האם היא דיברה איתו אחרי שחזר לארץ
והאם מתוכנן מפגש בינו לבין תו פרינס? אורטל ענתה:
"אין בינינו שום קשר ואני באמת לא מעוניינת לדבר עליו בשום צורה".
בהמשך היא נשאלה מה היא מאחלת לבנה תו בהקשר המשפחתי?וענתה: 
"אני מאחלת לי ולתו שנהיה בריאים, שנהיה מאושרים, שיהיו לי עוד 
ילדים ושאני אביא לו עוד אחים לעולם - אמן, אמן, אמן".
אלא שאז הגיעה השאלה המסקרנת מהימים האחרונים, אורטל 
תועדה מבלה לצד סטטיק בהופעה ועוררה סערה, למרות שלא תיעדו
את הבילוי ברשתות החברתיות, נוכחים בהופעה תיעדו אותם!
במהלך הראיון אורטל התייחסה לבילוי המשותף עם סטטיק!
ככה הגיבה! הלם!
.:



"סטטיק ואני חברים,
ואני חולה עליו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...