יום שלישי, 17 בינואר 2023

הלם! כוכבת האח הגדול חושפת במפתיע: "מקבלת הודעת נאצה, שוקלת לרדת מהארץ!"

דיירת האח הגדול בעבר ומי שהצליחה לנצל היטב
את דק' התהילה,לקבל קמפיינים להגיע להשקות ואירועים
וגם היום ממשיכה להתפרסם ולהצליח בתעשייה.
מחליטה לחשוף את מה שהיא עוברת לאחרונה ועל הצעד
הבא שהיא שוקלת לעשות בחייה!





כולנו הכרנו אותה לראשונה בתור דיירת האח הגדול, ראינו אותה
מתאהבת על המסך וגם מוצאת זוגיות שבהמשך לא ממש 
הצליחה לעבוד, מאז הפכה לכוכבת רשת גדולה וכל התבטאות 
שלה ישר תופסת כותרת באתרי הבידור. לאחרונה היא החלה
להתבטא לגבי מה שקורה במדינה.

אף אחד כבר לא נותר אדיש למצב במדינה, ישנה ממשלה חדשה ואם
עד כה המפורסמים לא היו אומרים את דעתם עכשיו המצב קצת שונה.
מי שכן החליטה להביע את  דעתה לאחרונה היא יוצאת האח הגדול,
שהייתה רוצה להגיד הרבה יותר אבל חוששת מאוד, בשאלות
ותשובות באינסטגרם היא נשאלה על כך: "למה את לא מדברת על כל המצב הפוליטי במדינה?".
היא החליטה להפתיע וענתה: "האמת? כי כל פעם שאני אומרת משהו, אני מקבלת ים
של הודעות נאצה." היא המשיכה: " אין לי כוח לאנרגיה השלילית הזאת כאן בפרופיל שלי.
מספיק אנחנו חווים את זה בכבישים, ביוקר המחייה, בחדשות וכחברה. המצב מזעזע.
ויכולה לספר לכן שהיום יותר מאי פעם בא לי לקחת את עצמי ולעבור
למקום רגוע ונורמלי יותר".
לא ברור עד כמה היא מתכוונת לעשות את הצעד המפתיע ולעזוב
את ישראל אבל ההתבטאות שלה גרמה לתגובות רבות ברשת!
מי דיירת האח הגדול שנחשפת?!
.



מדובר
בדנית גרינברג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה