יום שני, 9 בינואר 2023

אילנית ואלירז משתתפים בזמר במסכה?! "כל הזמן חושדים אחת בשנייה!" חושפת בטעות!

האם אלירז וגם אילנית השתתפו העונה בזמר במסכה?!
במהלך העונה השם שלהם עלה מספר פעמים אצל אילנית
זה עלה בעיקר בצמר גפן מתוק ואילו אצל אלירז במסכה
של /היפופוטם היתוש! (נחשפים כאן!) אילנית נותנת רמז לסוד שהם מסתירים
המון זמן?! 




צופים רבים טוענים שגם אילנית וגם אלירז משתתפים בזמר במסכה,
האם זה נכון או שמדובר במהלך מבריק של ההפקה שנחשוב ככה?!
אילנית שמשתתפת בתור שופטת אורחת על פניו לא יכולה להשתתף
בתור מתמודדת אלא שהיא לא שפטה עד כה במסכה של צמר 
גפן מתוק כך שעל פניו היא יכולה להשתתף.

אלאשגם שמו של אלירז עלה בתור מתמודד העונה בתור היתוש מה שגרם
לצופים רבות לתהות האם בהפקה עושה כמו בעונה של לוסי אהריש 
שנחשפה בתור חסידה והזוכה של העונה היה בעלה צחי הלוי שהיה התרנגול!
האם שוב נראה זוג נשוי מסתתר בתוך מסכה אבל בנפרד?!
אילנית שיתפה: "אני מנחשת מעולה ואחת הצופות האדוקות של התכנית ולכן 
אני שמחה מאוד לחזור להתארח בתוכנית האהובה עליי".
היא הוסיפה ורמזה: "בבית אלירז ואני חושדים אחד בשנייה כל הזמן. אני מודה 
שבמשחק הזה אני מלכת הניחושים, אבל העונה הזו מאתגרת עבורי. בפעם 
הראשונה אני מוצאת את עצמי ממש שוברת את הראש".
האם אלירז וגם אילנית משתתפים בזמר במסכה?!
הרמז של אילנית לא משאיר ספק?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה