יום חמישי, 12 בינואר 2023

הלם! משתתפת העונה בזמר במסכה חושפת: "הייתי עם קרע בכתף, התחפושת כבדה, קושי מטורף"

כולנו ראינו אותה משתתפת העונה בזמר במסכה
ומצליחה להפתיע את כולם ברגע שהיא נחשפה!
כעת היא מחליטה לחשוף מה באמת קורה מאחורי הקלעים
וחושפת בקושי שעברה עם התחפושת ומה 
שהרגישה בתוך המסכה וכל התהליך שעברה!




לא כל יום משתתף שהיה בתוך הזמר המסכה חושף מה באמת
קורה מאחורי הקלעים ומה עובר על אותו מפורסם שנמצא בתוך
המסכה,ישנה תלונה שחוזרת על עצמה וזה החום והזיעה בתוך
המסכה, מתברר שלא רק.
משתתפת העונה בזמר במסכה חושפת בראיון ב 103 fm  מה 
באמת קורה בתוך המסכה!

אחרי שהודחה היא שיתפה על מה שהיה אמור לקרות במשך העונה:
"כבר היו לי עוד שני שירים מוכנים שכבר הקלטתי ועבדתי על ההעמדות שלהם".
כאשר נשאלה איך היה בתוך התחפושת? ענתה: "זה מטורף בקושי שלו. 
בקושי של זה, קשה לתאר כמה זה קשה, אני גם אמרתי שהייתי מאתגרת 
כל אחד שנמצא שמה שיכנס ל-20 דקות."
עוד שיתפה: "אני בעצם סוחבת על הגב שלי ואני הייתי עם קרע בכתף 
אבל לא אמרתי שיש לי קרע בכתף".
המפורסמת החליטה לא להאריך ולא לשתף בהתנהלות מול ההפקה 
והאם ישנה רגישות מצידם לגבי התחפושת לפי מה שהיא 
מתארת נראה שזה לא בדיוק המצב: "קושי מטורף!".
מי אותה מפורסמת שהחליטה לחשוף מה קורה 
בתוך המסכה ובמאחורי הקלעים?!
צפו בקטע שחשף את המפורסמת! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



מדובר באפרוחית!
דפנה ארמוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה