יום חמישי, 19 בינואר 2023

הלם! אחת מהעוקבות בעקיצה משפילה לליהיא גרינר: "כמה את טיפשה, חוצפה!"

ליהיא גרינר לא ציפתה לקבל כזאת תגובה,
והחליטה להגיד בדיוק מה היא חושבת על אותה
עוקבת ושיתפה זה עם כולם!
ליהיא שכבר קיבלה בעבר תגובות לא נעימות על התבטאויות
שלה לא ציפתה שזה יגיע לבת שלה!




אם הייתם שואלים את ליהיא היא בוודאי חשבה שראתה כבר הכל!
בעבר קיבלה תגובות לא פשוטות בכלל אלא שהיא ידעה להתמודד
איתם יפה ,אבל מה קורה שהפעם התגובה מופנת לבת שלה?!
עוקבת אחת כתבה לכוכבת האח הגדול לשעבר שבתה סובלת
מתסמונת דאון, גרינר החליטה לשתף את התגובה שקיבלה והגיבה
לה באימוג׳י לצידו כתבה: ״זה אימוג׳י של כמה את טיפשה״.

ליהיא החליטה גם לעלות סרטון שבו היא אומרת את דעתה:
"זה לא עשה לי כלום כי גם אני ראיתי את המראה, היו תמונות שגם
אני חשבתי ככה, ידעתי שאין לה שום בעיה,".
היא המשיכה: "אבל היה לה כזה מראה בהתחלה, שאני מתה על המראה,
הזה אני חושבת שזה אחד החמודים. אם אתם רואים או מרגישים שיש בעיה,
אל תיכנסו לזה ואל תציעו אלא אם כן אתם רופאים, אי אפשר לבחון
אנשים דרך האינסטגרם זה פשוט חוצפה".
ליהיא קיבלה חיזוק מצד העוקבים על ההחלטה לחשוף את התגובה הקשה
שקיבלה ליהיא החליטה לא לשתוק יותר והחליטה
להגיב בחריפות!
זה מה שעשתה במפתיע!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה