יום רביעי, 22 בפברואר 2023

דניאל גרינברג מפתיעה וחושפת: "בטח שאייל מפרגן! הוא אבא של הילדים שלי!"

אחרי לא מעט שמועות עלו לאחרונה סביב אייל גולן
ודניאל גרינברג אחרי שהתקרבו מאוד עלו דיווחים שהם
ביחד ומסתירים, דניאל דאגה להכחיש אבל נראה שהקשר
הקרוב עם בעלה לשעבר היא החליטה יותר לא להסתיר
וחושפת את קשר הקרוב כיום!




דניאל שנמצאת בשבועות האחרונים מאז חשיפת המותג החדש שלה 
"מיאל" בתוך סערה גדולה בעקבות המחירים הגבוהים לטענת
חלק מהעוקבות שלה, הבטיחה לעשות הנחות במותג החדש.
בשעות האחרונות התייצבה דניאל לאירוע השקה והתראיינה על ידי
כתב מאקו סלבס אדיר מור והחליטה לשתף במה שהיא עוברת.



כאשר נשאלה על איך מתקדם העסק החדש? ענתה: "האמת שברוך השם לא קל. 
כל התחלה של עסק זה אומר להניע את הדברים, וזה לא דבר פשוט. " על הביקורת 
על המחירים הגבוהים? ענתה: "מצד אחד, אני מאוד מבינה את הביקורות ואני חיה 
בעולם כזה שמאוד קל לבקר אותי. באותה המידה, אני יכולה להגיד לך שאם 
הייתי מוציאה מוצרים שהם סופר זולים, אז הביקורת הייתה: 'מה היא 
מוציאה מוצרים כאלה זולים?'."
היא הוסיפה" כל מחיר וכל תג מחיר.שיש על אחד מהדגמים האלה הוא לא סתם נבחר."
כאשר נשאלה מה דעתו של אייל גולן להשקת המותג החדש? והאם הוא מפרגן?
ענתה: "בטח, מה זה? אני אמא של הילדים שלו. אני לקראת השקה של משהו חדש. 
אנחנו חברים מאוד טובים. אני מפרגנת לו, הוא מפרגן לי, זה חלק מהעניין".
דניאל שהייתה נראית נינוחה מהראיון הופתעה לגמרי 
מהשאלה שכולם חיכו לה  האם יהיה קאמבק עם אייל גולן?!
ככה דניאל ענתה!
.



"פחות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...