יום ראשון, 26 בפברואר 2023

לא פשוט! רוסלנה רודינה תעבור ניתוח ראשון בחייה!

רוסלנה רודינה החליטה לשתף בהחלטה שקיבלה
בימים האחרונים וזה לעבור ניתוח ראשון בחייה,
רוסלנה שיתפה בהתלבטות ועל ההחלטה שקיבלה
לעבור את הניתוח מה שאמור לעזור לרוסלנה
בעתיד.. זה הניתוח שהיא צפויה לעבור!




בזמן שכולם יהנו ממסיבות פורים ויתחפשו במהלך שבוע הבא,
רוסלנה תעבור ניתוח ותוותר השנה על החג ולא תחפושת.
בשעות האחרונות רוסלנה החליטה לשתף את העוקבים בניתוח
שהיא עתידה לעבור,רוסלנה משתפת את העוקבים שלה כמעט בכל מה
שקורה לה בחייה והיא החליטה לחשוף בפניהם גם את הניתוח שהיא עוברת.



רוסלנה כתבה לעוקבים שלה: "החלטתי שאני מקדישה את השנה הזו לשינויים",
כך שיתפה והמשיכה:. "כל מה שרציתי אני עושה, כל מה שהפריע לי מזיזה, ומתמקדת
בלהגשים את כל מה שאני חולמת עליו."
היא מוסיפה: "החלטתי לוותר על פורים כדי לעשות משהו שיהווה לי בעתיד שקט נפשי
ופחות כאבי ראש. תמיד אמרתי שכשיגיע הרגע שלי לא אסתיר את זה, "
היא מוסיפה: "אז בפורים אני הולכת לעבור ניתוח כלשהו שכבר מזמן רציתי לעשות
אבל דחיתי ודחיתי כי חשבתי שעוד היריון."
היא ממשיכה: "ואז החלטתי שלא, שאני עושה את זה ואם כבר, אז לפני הקיץ. אז השנה,
כשכולם יהיו מחופשים אני אשכב בבית ואתאושש בשביל מטרה מאוד טובה עבורי
להגשים גם את הדפקות שלי. אז השנה, אני מתחפשת לאני הפנימי שלי".
רוסלנה החליטה לא לחשוף באיזה ניתוח מדובר אלא שזה
כבר נחשף ברשת!
זה הניתוח שרוסלנה צפויה לעבור בקרוב!
צפו בקטע שחשף את הניתוח מפתיע! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטעי נפתח לצפייה:



רוסלנה צפויה
לעבור ניתוח
להקטנת ח*זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...