יום חמישי, 30 במרץ 2023

מתכוונת להציע נישואים?! בר כהן לא מתכוונת לחכות! זה הצעד המפתיע!

בר כהן ואליאב טעטי ממשיכים לגרום עניין רב,
אמנם חלפו כבר כמה חודשים מאז גמר האח הגדול,
ובקרוב תתחיל העונה החדשה אבל הזוגיות שהחלה על
המסך באח הגדול והתחזקה אחרי שיצאו מהבית.
בר ואליאב ממשיכים להפתיע את כולם גם בחיים האמיתיים!



אחרי שהחליטו לעבור לגור ביחד ולבדוק את הזוגיות שלהם,
נראה שזה דיי הולך להם והם מצליחים גם לתחזק את
הקשר וגם להעמיק אותו, מאז המעבר לדירה החלו לא מעט שאלות
בנוגע לחתונה עתידית, אליאב לא פסל חתונה בקרוב וגם ילדים
וכך גם בר כהן.


אלא שעד עכשיו אליאב לא עשה את הצעד המתבקש ולא הציע
נישואים לבר כהן, האם היא זאת שתעשה את הצעד?!
מעריב רכילות ראיין את בר כהן והתשובות שלה הפתיעו, כאשר
נשאלה על העניין סביבה גם היום אחרי האח הגדול? ענתה: "כיף לי ברמות.
אני אוהבת את מה שאני עושה. אני מרגישה ששנים חיפשתי מה, מה בר?
במה היא טובה? ומצאתי. "
לאחר מכן היא נשאלה על מתי תהיה הצעת נישואין ומי יציע? בר ענתה:
"אני כבר אמרתי, זה בסדר שאישה מציעה לגבר, זה לא רע. אני מבחינתי.."
כאשר נשאלה אם ליאו מסכים לקשר בניהם ושהם יתחתנו? ענתה:"את 
האישור של ליאו הוא קיבל מזמן, מזמן מזמן. הם מאוהבים".
אבל האם באמת בר מתכוונת לעשות היא את הצעד
ולהצביע לאליאב נישואים?!
ככה ענתה במפתיע!
.



בר תחכה
להצעה מאליאב
ולא תציע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...