יום ראשון, 26 במרץ 2023

דניאל גרינברג חושפת את מצבה הרפואי: "הרגשתי שאני קורסת! חוויתי חולי והתקפי חרדה!"

דניאל גרינברג שמשתפת את העוקבים שלה כמעט בכל
דבר שהיא עוברת בחייה האישיים החליטה לשתף גם
ברגעים הפחות נעימים שהיא עוברת במיוחד בתקופה הזאת
שלצד גידו הילדים פתחה עסק חדש,דניאל הפתיעה את
כולם וחשפה מה היא עוברת!




כל כמה ימים דניאל גרינברג פותחת את האפשרות לשאלות ותשובות
באינסטגרם, דניאל שיכולה בקלות להתעלם מהשאלות היותר
קשות מעדיפה כן לענות ומשתפת גם שאלות פחות נעימות, בשעות
האחרונה דניאל פתחה שוב את האפשרות לשאלות ונשאלה:
איך היא מרגישה?


דניאל החליטה לשתף במה שהיא עוברת: : "אני אהיה כנה איתכן כי זה הדיל בינינו",
כתבה גרינברג: "אני בתקופה קצת ירודה אנרגטית, זה מורכב מהמון דברים שאני
מקבלת ומבינה."אלה החיים לבנות ולהקים עסק זה לא דבר פשוט, נלוות לזה
אחריות אדירה, מעבר לעסק שלי אני גם עובדת ומגדלת את שני המלאכים שלי."
דניאל שיתפה בכאב: "בשבועיים האחרונים הרגשתי שאני קורסת ומעמיסה על עצמי.
זה בא לידי ביטוי בחולי, התקפי חרדה, מיגרנות, חוסר אנרגיות והמון רצון לבכות".
דניאל ממשיכה: "אבל מזל שיש לי את רון ומיאל. באמת מזל, אמא לא יכולה ליפול.
קצת להישבר ולקום. הם לא מסכימים".
העוקבים ניסו לחזק את דניאל בתגובות רבות ששלחו לה ולמרות
זאת דניאל מחליטה לחשוף את הקשיים עם העסק החדש שפתחה!
דניאל מחליטה לחשוף עוד פרט וזה מה שקרה לה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...