יום שלישי, 28 במרץ 2023

הלם! נתנאל חושף בכאב: "מאז האח הגדול סגרתי את עצמי בבית!"

נתנאל רודניצקי שהשתתף העונה באח הגדול והגיע
לגמר הגדול, היה מאחד הדיירים שהרוויח העונה אם זה
רכב חדש במשימה וגם מצא זוגיות עם דיאן שוורץ, אלא
שהקשר לבסוף לא צלח ונתנאל מצא את עצמו בתקופה קשה
במיוחד אחרי האח הגדול ובלי זוגיות!




אם כולם חשבו שלהיות מפורסם במיוחד דרך ריאליטי זה דבר קל 
נתנאל חושף צד אחר ושונה לגמרי ממה שכולם חושבים.
חצי שנה חלפה מאז גמר האח הגדול ונראה שנתנאל עדיין לא התאושש
ממה שעבר בסטורי מסעיר חושף לראשונה נתנאל את 
התקופה המורכבת שהוא עובר.

נתנאל שיתף: "כל-כך הרבה אנשים שואלים אותי מה שלומי ואיך אני מרגיש",
שיתף נתנאל והמיך: "אני מרגיש שרק אם אכתוב כאן ואוציא החוצה, אוכל 
להרגיש טוב עם עצמי (הרי ראיתם אותי בכל מצב אפשרי כבר)."
הוא המשיך: "מאז שיצאתי מבית האח, סגרתי את עצמי בבית שלי, ואני יוצא רק אם
אני חייב וגם זה אחרי מסכת שכנועים ארוכה".
נתנאל המשיך לתאר את מצבו: "קשה לי לצאת החוצה משום מה, ואני תקוע ב'לופ'
שרק חוזר על עצמו כל בוקר. הכי קל דרך האינטרנט לשים
מסכה של 'הכל טוב' אבל לא, לא הכל טוב".
נתנאל הודה למעריצים הרבים שלו שעוקבים אחריו בדאגה!
האם נתנאל התכוון בין היתר שלא התאושש
מהפרידה מדיאן?!
איך דיאן הגיבה לסטורי של נתנאל?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...