יום שישי, 31 במרץ 2023

נטשה מהישרדות בחזית: "צריכה לרדת מהמסך! תכנית עם מסר מגעיל!" בהפקה בהלם?

נטשה חליל שהודחה במהלך העונה
לא אהבה לראות על המסך וגם מה שקרה על האי
במהלך הצילומים.
נטשה נמנעה לפרט מה בדיוק קרה ומה גרם לה לזעום אבל כן
סיפקה רמזים לגבי הזעם שלה והאכזבה כלפי ההפקה והשורדים!




למי שעוקב אחרי העונה בהישרדות בוודאי ראה שהשורדים העונה
אומרים את כל מה שהם חושבים וגם יוצאים נגד ההפקה בגלוי.
זה התחיל בקבוצת הוואטאפ הסגורה של השורדים שם זעמו על
התנהלות ההפקה,כאשר דלפו צילומי מסך מתוך השיחות, ועכשיו נראה
שהשורדים אפילו לא מנסים להסתיר את דעתם.


בזמן שכולם עסוקים בגמר המתקרב של העונה, פוסט של נטשה
מהימים האחרונים עורר סערה גדולה!
נטשה זועמת על ההתנהלות ועל השורדים וכך כתבה בין היתר: "אם הייתי יודעת
שאהיה נתונה לרוע כלפיי והשמצות כלפיי מפי שורדים ברשתות החברתיות או
בתכניות האירוח שהשתתפתי, לא יודעת אם היה לי נכון ללכת לתכנית חסרת ערכים שכזאת".
עוד הוסיפה בזעם: "תכנית שיש לה מסר מגעיל של להחרים ולהפיל אנשים והכל בשם
רדיפת הבצע לכסף הגדול. יפה שעה אחת קודם ושהתכנית הזאת תרד מהטלוויזיה כי
יש לה מסר רע כלפי הדור הצעיר. אני עוד פעלתי בדרך הישר. אני לא 
מבינה מה זה אומר על הצופים שאוהבים את הנבלים".
בהמשך נטשה יצאה נגד השורדים: "אמת חשובה לי, אני אישה נכה. אתם צבועים,
לא ראויים בכלל לשבת בגמר. אני בזה לכל הבוגדים כולם, לכל מי שמכר את
הנשמה הפגועה שלי בשביל כסף ולכל מי שמשחק אותה גבר. אין פה אף גבר ראוי."
השורדים הופתעו מהדברים הקשים שהיא כתבה עליה!
נטשה עדיין חתומה על חוזה מול ההפקה0
ואיך הגיבו בהפקה?! זעמו על נטשה?!
בדרך לשיחת בירור?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...