יום שלישי, 11 באפריל 2023

הלם! אייל גולן על הדרמה בזמן ההופעה: "הכאב הכניע אותי!" חושף את מצבו הבריאותי!

אייל גולן שעלה אתמול להופיע בהאנגר 11
בתל אביב, אמנם עלה בידיעה שהוא לא מרגיש טוב
ואפילו שיתף את הקהל לפני מספר ימים בזה שהוא חולה.
אייל לא ציפה להתעלף באמצע ההופעה,מה שגרם
לביטול המופע והזמנת אמבולנס!




הלחץ היה גדול אצל הצופים שהגיעו למופע ובסביבתו של
אייל שנלחצו מאוד מהמצב!
ברחבי הרשת הוצפו תוך דקות ידיעות על מצבו הרפואי ועל
כך שאייל הפסיק את המופתע באמצע!
שעות אחרי הדרמה אייל גולן משתף לראשונה במה שעבר.


אייל גולן היה רוצה לשכוח מהערב הלא פשוט שעבר, רק בשבוע
האחרון אייל גולן הפסיק ראיון ברדיו בעקבות מצבו הרפואי.
עכשיו לראשונה הוא חושף שעבר ניתוח וחושף איך הוא מרגיש
כרגע: "קהל יקר שלי, אני אתחיל בזה שאני בסדר תודה לאל", התחיל
אייל והמשיך: "אתם יודעים שהתקשורת בינינו היא הדבר הכי חשוב לי ואני
רוצה לשתף אתכם במה שעובר עליי. לפני כשבועיים עברתי ניתוח
כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי".
אייל המשי לשתף: "כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול
לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה
הזו שכולנו נמצאים בה והחלטתי שלא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום
מבחינתי בשביל לשיר לכם. אתמול במהלך ההופעה השנייה הכאב פשוט הכניע
אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים".
אייל גם התנצל: "אז קודם כל אני רוצה להתנצל מעומק ליבי מכל מי שרכש כרטיסים,
נסע בפקקים והתאכזב שההופעה נעצרה, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה
ולכן אני מבטיח לכם שכל מי שרכש כרטיס, אנחנו נשחזר את הערב
הזה בצורה הכי מדהימה שיש."
מה בדיוק עובר על אייל גולן בשבועות האחרונים?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...