יום שני, 10 באפריל 2023

הלם! דיירת האח הגדול מהעונה תקועה ברוסיה: "לא נותנים לי לטוס הביתה!"

דיירת האח הגדול מהעונה האחרונה שכולם מכירים
וזוכרים הייתה בחופשה פרטית ברוסיה אלא ברגע
שרצתה לחזור לישראל החלו הבעיות!
מתברר שדיירת האח הגדול נתקבלה בבעיה גדול
כאשר הדרכון שלה לא בתוקף ואין לה אפשרות לחזור לישראל!




כוכבת האח הגדול שיש לה 56 אלף עוקבים שיתפה אותם בחוויה
לא נעימה בכלל שקרתה לה.
בימים האחרונים היא שהתה בחופשה פרטית וכאשר הגיעה לשדה התעופה
לטיסה שנקבעה לה מראש החלו הבעיות כאשר היא לא יכלה
לעלות על הטיסה בטענה שהדרכון שלה לא בתוקף!


היא החליטה לשתף וכתבה: "סיטואציה הכי חרא שיש", שיתפה בסטורי שלה באינסטגרם
כשהיא תקועה בשדה התעופה. "אני לא מצליחה לצאת מרוסיה, כי רציתי לטוס
עם דרכון ישראלי. הדרכון הרוסי שלי פג תוקף, ועכשיו לא נותנים לי לצאת מרוסיה."
היא הוסיפה: "בינתיים אני פה בלי לדעת איך אני יוצאת מפה".
היא המשיכה לתאר: "בקיצור נתקעתי במוסקבה. אני מחכה עכשיו למזוודה שלי.
אני כל-כך רוצה הביתה, אני כל-כך רוצה לישראל. ואין פה אפילו ישראלים,
אין פה שום נציג ישראלי, כלום."
עוד כתבה: "פשוט לא נתנו לי לטוס. ואני לא רוצה להיות פה חודש נוסף לעדכון
דרכון רוסי. אני עדיין בהלם ומחפשת דרכים לצאת מרוסיה. החיים שלי פשוט
בדיחה אני צריכה לחזור עכשיו ולישון עם אחותי על מזרן מתנפח".
כרגע לפחות היא עוד ברוסיה ולא ברור מה היא מתכוונת לעשות!
מי דיירת האח הגדול שתקועה ברוסיה?!
.



מדובר במרינה
קוזנצובה,נחשפת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...