יום רביעי, 19 באפריל 2023

וואו! תאונת הדרכים שעבר דייר האח הגדול: "הבת שלי צרחה! הפסקתי לנשום!"

דייר האח הגדול בעבר בוודאי ירצה לשכוח את
התאונה שעבר בשעות האחרונות וגרם ללחץ גדול
בתוך המשפחה כאשר כולם דאגו למצבו הבריאותי
עד שהתברר מה שקרה בתאונה שעבר.
כל הפרטים על הדרמה שעבר על דייר האח הגדול!




כולנו הכרנו אותו בתור דייר האח הגדול אמנם בתקופה האחרונה
הוא כבר נעלם וחזר לחייו הקודמים אבל מי שצפה באח הגדול מכיר אותו היטב!
מתברר שדייר האח הגדול נדרס בעת שחצה במעבר חציה על ידי
נהגת שלא הבחינה בו. כוחות מגן דוד ומתנדבי איחוד הצלה שהגיעו
למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים
קפלן שברחובות, כשמצבו קל.


מאז התאונה הוא מאושפז בבית חולים והואעבר ניתוח ברגלו.
אשתו של כוכב האח הגדול שגם היא נכנסה לבית האח הגדול
והתפרסמה הגיבה לאתר מאקו סלבס על מה שקרה לבעלה:
"הבת שלי ואני היינו לידו ודרסו אותו. שטפו לי את הפנים, הבת שלי צרחה,
הייתי בהלם. הפסקתי לנשום."
היא המשיכה לשתף: "הוא שבר את הברך ולא היה יכול לזוז מהרצפה,
עד שפונה משם באמבולנס. הוא יצא מניתוח ומתאושש ועובר למוסד
שיקומי לחודש וחצי. הוא כאוב מאוד אבל יהיה בסדר".
עכשיו כאמור התאונה וגם הדייר עצמו נחשפים!
אתם בטוח זוכרים אותו!
מי דייר האח הגדול שעבר תאונת דרכים?!
.



מדובר בדודו כפרא!
נחשף כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...