יום ראשון, 9 באפריל 2023

זה השם המפתיע שבחרה עדן בן זקן לבתה שנולדה! וכך עשתה זאת!

לפני שבועיים הזמרת עדן בן זקן ילדה את
בתה הראשונה אחות קטנה למישל ביטון בן השלוש
יחד עם בן זוגה שוקי ביטון.
הלידה התרחשה בבית חולים איכילוב ואחרי התאוששות
החליטה לשתף במה שעברה אחרי הלידה!




עדן שיתפה אחרי הלידה: "אני בכלל לא מעכלת אבל אני אמא 
לשניים!! אין לי מילים לתאר את החוויה המטורפת הזו שנקראת לידה.
עוד כתבה: "שהייתה הפעם חזקה ועוצמתית מתמיד. רגע שלא אשכח לעולם. 
אני חייבת להודות לכל האנשים שעטפו אותי ודאגו לי, שבלעדיהם שום דבר 
לא היה אותו הדבר".


ימים ספורים אחרי ליל הסדר שבו חגגו לראשונה כל המשפחה יחד
עם התינוקת החדשה,עדן בן זקן החליטה לחשוף את שם הבת ועשתה
זאת בדרך שונה.
עדן העלתה סרטון שבו הזמרת שאלה את בנה שלבש חליפה לכבוד האירוע: 
"מישל איך קוראים לאמא?", "עדן", השיב לה. "ולאבא?" "שוקי". 
"ואיך קוראים לאחותך?".
מי שכאמור חשף את השם הוא בנה של עדן בן זקן וגרם
להתרגשות גדולה!
עדן ושוקי בחרו שם מפציע מאוד לבתם שנולדה!
לא תצליחו לנחש!
ככה עדן בן זקן קראה לבתה שנולדה!
.



תכירו את
עמנואל ביטון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...