יום רביעי, 31 במאי 2023

הלם! שופטת רוקדים עם כוכבים אנה ארונוב חושפת את מצבה הרפואי: "אני נכנסת לטיפול!"

הרקדנית והשופטת אנה ארונוב חושפת פרסמה
במפתיע את מצבה הרפואי,אנה חשפה את תוצאות
הבדיקות שעברה ושיתפה בהליך שהיא צפויה
לעבור והשאירה את כולם מופתעים!
זה מה שהחליטה לחשוף בפני כולם!




העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים יצאה לדרך, אחרי
עונה ראשונה מוצלחת במיוחד בקשת, הריאליטי המשיך
לעונה נוספת,אנה ארונוב שהחלה בתור רקדנית בתוכנית,
הפכה בעונה הקודמת לשופטת וגרמה לסקרנות גדולה מצד
המתמודדים והצופים בבית!


אנה עוברת תקופה נהדרת אם זה התא המשפחתי שבנתה לעצמה,
שיתוף פעולה עם עסקים ועליית העונה החדשה של רוקדים
עם כוכבים גורמת לעניין רב.
ארונוב ציינה כי עליה לעבור כעת טיפול תרופתי
ממושך שהשפעתו ותוצאותיו יתבררו רק בהמשך.
מתברר שכבר תקופה כמה עוקבים פנו לאנה בפרטי
וטענו שיש שינוי בפניה ושהיא עליה צריכה לבדוק זאת,
אנה כתבה: "היי לכם, זה הולך להיות סטורי מאוד אישי",
היא המשיכה: "הרבה מכם שמו לב וכתבו לי לא מעט שיש
הבדל בין שתי העיניים שלי ועין ימין שלי עצומה יותר, ומשהו
השתנה בעיניים ואתם צודקים. לא הגבתי לזה כי לא ידעתי
בעצמי מה זה. אני כבר תקופה ארוכה בכל מיני בדיקות.
אחרי מסע של בדיקות".
אנה החלה בטיפול ועדיין לא ברור מה יהיו התוצאות!
אנה מחליטה לחשוף את מצבה הרפואי וממה היא סובלת!
.



אנה סובלת מבעיה
בבלוטת התריס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...