יום שני, 29 במאי 2023

רשלנות רפואית לכאורה?! זה הצעד שעשו שימי תבורי ויהודית באומן!

בשעות האחרונות מתרחשת דרמה של ממש ,כאשר
כל אתרי הרכילות בארץ מדברים שוב על המקרה המצער
של קארין באומן, יהודית באומן החליטה להתייחס למקרה
המצער של בתה וגם החליטה לרמוז לגבי מה שקרה מאז
שבתה קארין הגיעה לבית החולים!




שימי תבורי ויהודית באומן העלו טענות קשות כנגד בית החולים
לגבי אופי הטיפול בבתם, מוקדם יותר היא הגיבה למעריב רכילות
ואמרה:"אני ושימי לא שלמים עם מה שקרה שם".עוד אמרה: "אני 
לא רוצה כסף, לא תביעות, אבל אני רוצה דוח אמיתי על
מה שקרה שם. שימי לא ישן כל הלילה, כל הזמן הוא בוכה".

יהודית החליטה להגיד מה היא חושבת גם על הטיפול של בית החולים
בבתה קארין: "העמיסו עליה חומרים בלי סוף, פיצצו אותה בנוזלים, 
הרדימו אותה בלי לשאול אותי כשאני מול הפרצוף שלהם יכלו 
לשאול אותי, צעקתי להם תוציאי לה את ההרדמה, לא אי אפשר הם אמרו. "
יהודית ושימי טוענים שלא היו צריכים להרדים את קארין ללא הסכמתם,
הם טוענים שביקשו זאת מהצוות הרפואי אלא שהם החליטו להרדימה
כל הטענות שעלו הם לכאורה!
בכל זאת ויממה לאחר מכן הם התבשרו על הנורא מכל!
הסערה הגדולה במדינה עשתה את שלה!
יהודית ושימי החליטו לא לשתוק ולהגיב ברשתות החברתיות אלא
לעשות מעשה ראשון כדי להבין מה קרה לקארין!
זה הצעד שעשו יהודית ושימי!
.



הם התייצבו בבית החולים
לקבל תשובות מבית החולים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...