יום שני, 29 במאי 2023

מחדל?! יהודית באומן טוענת: "שימי כל הזמן בוכה! משהו לא כשורה נעשה בטיפול נמרץ!"

כמעט שבוע עבר אחרי לכתה של קארין באומן ז"ל,
מדינה שלמה כאבה אחרי פטירתה, קארין שהייתה
חולה באנורקסיה והובהלה לבית חולים אחרי שחלתה
בדלקת ריאות, הועברה לטיפול נמרץ שם הורדמה ויממה
לאחר מכן נפטרה!




יהודית באומן שקמה מהשבעה ,קמה עם תחושות קשות לגבי
מה שקרה בבית החולים.
לטענת יהודית ושימי הרדימו את קארין בטרם עת, מצבה לא 
דרש הרדמה כי היא הייתה בהכרה מלאה ולטענתם ההרדמה 
וההנשמה היא מה שהוביל למותה.

בשיחה לא פשוטה יהודית באומן משתפת בתחושות שלה למעריב
רכילות לכתבת מיקי לוי וטוענת:"אני ושימי לא שלמים עם מה שקרה שם".
עוד אמרה: "אני לא רוצה כסף, לא תביעות, אבל אני רוצה דוח אמיתי על 
מה שקרה שם. שימי לא ישן כל הלילה, כל הזמן הוא בוכה. "אמרו לי לצאת 
ואני שמעתי אותה מהחדר מדברת ומתפקדת וצועקת לי, אמא אני רוצה את היד שלך, 
למה לא באתם לבקש את החתימה שלי?. אני מאמינה שהרגו לי את הילדה", 
יהודית הוסיפה: "אולי אני לא רציונלית עכשיו אבל אני מרגישה שמשהו היה שם לא בסדר."
היא הוסיפה ואמרה: "היא הייתה צריכה רק אנטיביוטיקה כמו שנתנו לה תמיד 
בעבר, אני לא יכולה לחיות עם זה. יהיה לי קשה."
בהמשך אמרה יהודית: "היא הייתה גמורה כבר שנים אבל היא הייתה עדיין חיה. 
העמיסו עליה חומרים בלי סוף, פיצצו אותה בנוזלים, הרדימו אותה בלי לשאול 
אותי כשאני מול הפרצוף שלהם יכלו לשאול אותי, צעקתי להם תוציאי לה 
את ההרדמה, לא אי אפשר הם אמרו. "
יהודית טוענת שהיא לא מתכוונת לתבוע את בית החולים אלא
רוצה לדעת מה קרה שם בדיוק!
איך הגיב שימי תבורי? ומה ענו בבית החולים?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...