יום שבת, 27 במאי 2023

איך שרית תגיב על זה?! הצעד הזוגי המפתיע של סטטיק ורונה לי שמעון!

לאחרונה נחשפה הזוגיות המפתיעה של סטטיק ושל
רונה לי שמעון, למרות שתחילה ניסו להסתיר את הקשר,
אחרי שתועדו מספר פעמים ביחד זה כבר הפך לבלתי
אפשרי להסתיר את זה מכולם!
עכשיו הם מתברר הם עשו צעד זוגי ראשון!




האמת שאף אחד לא ראה את זה מגיע לפחות לא כרגע, 
אסל סטטיק ורונה לי שמעון הכי ביחד, הקשר בניהם שנחשף
בשבועות האחרונות גרם להלם אצל המעריצים, כולם היו
בטוחים שנראה קאמבק בין סטטיק לשרית פולק במיוחד
שהיו רמיזות לאורך התקופה האחרונה.

נראה שאפילו שרית הופתעה מכך,בראיון שלה מהימים האחרונים
שיתה לראשונה במאקו: "זה עשה לי קווא'ץ בלב", כך הגיבה
לזוגיות של סטטיק עם רונה לי שמעון.
אלא עכשיו מתברר שהקשר בניהם מעמיק רק לפני כמה ימים 
רונה לי שמעון נראתה מאחורי הקלעים בהופעה של סטטיק 
ועכשיו מתברר הם עשו צעד ראשון זוגי ראשון וזה 
לגמרי מפתיע ושוב תפס את כולם לא מוכנים!
כולם הופתעו מזה ובוודאי שרית פולק!
זה הצעד הזוגי הראשון של סטטיק ורונה לי שמעון!!
מה החליטו לעשות?!
.



סטטיק ורונה לי נסעו 
לחופשה זוגית בצפון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...