יום שבת, 10 ביוני 2023

אחרי הפרידה: מעיין אשכנזי בדמעות: "יש תחושת כישלון,כאילו אני מקוללת!" האם יש סוף טוב?

ימים מורכבים עוברים על מעיין אשכנזי,
לפני שבוע וקצת מעיין הגיעה לדוח היומי,
מעיין היא חברת פאנל ועברה פוליגרף בשידור
חי, במהלך הבדיקה שעברה היא חשפה שבגדה
בעבר באחד מבני זוגה ושקיימה יחסים בתוך בית האח הגדול!




דור חמו הארוס שלה שצפה כמו כולם באותו קטע, התאכזב
ממה שראה כך לפי ההבנה והחליט לקחת צעד אחורה ממעיין
אשכנזי, וזה במקביל לתקופה הזוגית המורכבת שהם עוברים,
כך שיתפה בראיון אצל גיא פינס: ""אנחנו לא כל כך מסתדרים.
יש חילוקי דעות וגם רואים את החיים פתאום אחרת או יותר
נכון את הזוגיות".
הדבר הוביל לפרידה וביטול החתונה! מעיין לקחה זאת מאוד קשה,
אשכנזי מודה: "יש לי בעיה, אני בן אדם כנה מידי אני לא אוהבת
ולא יודעת לשקר, כי מבחינתי חתונה זה לנצח, אני בת להורים גרושים."
מעיין דיברה בדמעות בראיון ושיתפה: "יש תחושת כישלון,
כאילו אני מקוללת!".
מעיין ודור שעברו ימים לא פשוטים החליטו לפחות כרגע לחזור
לגור ביחד והם הספיקו לבלות באירועים במהלך הסוף שבוע.
כרגע לפי הדיווחים הם בוחנים שוב את הקשר וכרגע
שום דבר לא סגור?! האמנם?!
מה בדיוק קורה בין מעיין ודור? חזרו או שנפרדו?
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...