יום שבת, 15 ביולי 2023

בדרך לפרידה?! ניקול ואורי במשבר בבית האח הגדול: "היא ילדה!"

אורי שנכנס לבית האח הגדול בשביל ניקול,
במשבר ראשון איתה בתוך הבית?! אורי
וניקול תקופה קצרה לפני בית האח הגדול,
ניקול החליטה לחכות לו ואורי החליט להפתיע 
להיכנס לבית האח הגדול!




כבר בכניסה של אוי הוא החל לעשות לה שיחות 
על מה שראה מחוץ לבית, אורי שיתף אותה בכך
שהוא מרגיש שהיא טועה ביחס שלה אל סתיו,
בהמשך ניקול גם החליטה לבקש מסתיו בליחה,
במקביל אורי התקרב לסתיו וגם לספיר.

ניקול שלא אוהבת את הקרבה של אורי לחלק מהדיירות 
אמרה את זה לשאר הדיירות, ולמרות הקנאה שיש 
בתוך הבית,ניקול ואורי הצליחו לתחזק את הקשר אבל 
הקשיים שמלווים קשר חדש ובית האח הגדולים,
יכולים לגרום למשבר?!
אורי מספר לשניר שביקש מניקול להפסיק להתעסק במה שאומרים. 
הוא מספר לו שניקול מדברת איתו רבות על מה שהדיירים האחרים אומרים 
וגם מתייחסת בכבדות משקל לצעקות מבחוץ. אורי: "טוב אבל היא ילדה". 
אורי מספר שניקול מבקרת אותו על היחס שהוא נותן לסתיו ומוסיף שהוא 
לא הולך לשנות זאת ולהתייחס אליה בצורה לא מכבדת בגללה.
ניקול כבר חושבת על הסוף?!
.:



תגובה 1:

  1. אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-Gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+22958359273)

    השבמחק

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...