יום שני, 10 ביולי 2023

הלם! מודח העונה מהאח הגדול הותקף ברחוב: "חתיכת אפס,קוקסי*נל!"

האירועים הקשים בתוך בית האח הגדול,
מתחילים לצאת מהבית לדיירים עצמם גם ברחוב,
אחד המודחים העונה לא ציפה לזה אבל הוא היה
בטוח שאת הקללות שהוא ספג זה יהיה רק ברשתות
החברתיות, בשעות האחרונות הוא נקלע לסיטואציה קשה!





כולנו ראינו אותו על המסך והופתענו כאשר הוא יצא מהבית,
רבים חשבו שזה מוקדם מדי חלק אמרו שזה היה מספיק
עבורו, עכשיו מתברר שלא הכל ורוד אחרי שיוצאים מהבית,
מתברר שבשעות האחרונות הוא נקלע לסיטואציה לא 
פשוטה והחליט לשתף במה שעבר!



הוא משתף: "אני אשמח לשתף במקרה מאוד מצער ומבאס שקרה לי עכשיו",
הוא המשיך:"הייתי בדרך לחדר הכושר שלי במרכז תל אביב, עצרתי
עם האופנוע שלי ברמזור אדום. "
עוד אמר: " פתאום אני קולט שני הולכי רגל שעוברים מולי במעבר חצייה
והרמזור שלהם מתחלף לאדום והם לא ממשיכים, לא מתקדמים, נעמדים 
מול האופנוע שלי וחוסמים אותי."
הוא המשיך לשתף: "ואז אני קולט איזה שני ערסים בבונים מקללים אותי 
'אתה חתיכת אפס! אתה לא גבר, אתה קוקסינל! ".
הוא המשיך לתאר: "אמרתי אולי אם אני אתעלם הם יעזבו אותי. 
אני רואה שלא רק שהם לא עוזבים, הם מתקרבים אליי ואחד מהם 
מקרב את המצח שלו לקסדה שלי. פשוט הייתי בהלם."
למזלו כאן זה נגמר והוא הצליח להתחמק.
יוצא האח הגדול הופתע מהמקרה ולקח קשה את מה שקרה!
מי דייר האח הגדול שהותקף ברחוב?!
.



מדובר ברוי רייניש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשבתם בגלל געגועים?! לין חושפת את הסיבה שבגללה עזבה את האח הגדול וגרמה לסערה גדולה!

לין אלפי החליטה במהלך יום שישי לעזוב את בית האח הגדול,העזיבה שלה הפתיעה את כולם, אף אחד לא האמין שלין תעזוב את הבית! עכשיו אחרי שקצת התאוששה...