יום שלישי, 12 במרץ 2019

פיצוץ ענק בין דודו לדומיניק בעיר 2025: דומיניק "שיעוף כבר מהעיר, סכסכן, מניפולטור ושקרן" איך הגיב דודו

לילה סוער עבר על תושבי העיר 2025, פיצוץ ראשון וגדול
בין התושבים והכל בגלל הצעקות שנשמעו מוקדם יותר לאליסה
מי שלא ראה את הדרמה מוזמן, העיר כולה עסוקה מי גילה לאליסה
שצעקו עבורה והעניינים מסתבכים שדודו לא אוהב שדומיניק אומר
לו מה להגיד ומתעצבן מכך.



הכל התחיל שדודו מתעצבן על כך שדומיניק לקח אותו לשיחה קודם לכן במונית. "מי הוא בכלל
שיקח אותי לצד ויגיד לי מה לומר?" הוא טוען: "אם אני רוצה להיות רכלן בעיר הזאת, אני אהיה!. 
דומיניק יפה נפש, זו התכונה הכי בולטת שיש לו כאן". אליסה מתפרצת באמצע לדבריו ואומרת: "אני 
אמרתי לדומיניק לא להתערב בדברים שלי". דודו מבטיח מול התושבים שילך להגיד לדומיניק שלא 
יתעסק איתו יותר, ואכן כך הוא עושה. דודו הולך אליו ואומר: "מי אתה בכלל שתחנך אותי? אתה 
לא תגיד לי מה להגיד, אני אגיד מה שאני רוצה".

השיחה ממשיכה להתלהט, דומיניק נסער וממהר להגיב לדודו: "סע מפה ילקקן, אני לא לימור, 
אתה לא תצעק עליי, אם אני ארצה להגיד לך משהו, אגיד. גזגז מפה".
דומיניק מנסה להירגע אבל לא ממש מצליח ואומר לחבריו: "דודו מניפולטור ושקרן. הוא חושב 
שאני אחד החברים שלו מאילת או מהבנק". במקביל, הוא מעודד את רומי: "חיים שלי את מדהימה, 
מה שקרה זאת רכילות מגעילה, לא מתייחסים לזה". רומי בוכה מולו ואומרת: "אנשים לא יודעים 
לכבד את המשחק, זו הרגשה נוראית". דומיניק ממשיך להתעצבן ואומר: "שיעוף כבר מהעיר, סכסכן."
העיר כולה עוסקת במשך כמה שעות בריב בין דודו לדומיניק להתנהגות של כל אחד 
במשחק ועל הצעקות שנשמעו לאליסה ברחבי העיר.
העניינים מתחילים להסתבך שוב כאשר דומיניק לא מצליח להירגע וכך גם
דודו וכל מילה קטנה הופכת לעוד ריב שגורם ללחץ ועצבים אצל כל תושבי העיר:
הריב הגדול של העונה בעיר 2025 שובר שיאים:
דיווחים שהגיעו על כמעט אלימות בין השניים??? 
מה קרה שם בדיוק בריב הכי גדול שהיה בין דודו לדומיניק:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה