יום שלישי, 12 במרץ 2019

פרשת הגניבה ממירב ישראל מהאח הגדול מסתבכת: "מירב,את נוכלת,נפלת על הבן אדם הלא נכון!"

רק לפני כמה ימים הרשת סערה במיוחד אחרי שמירב ישראל חשפה
שנעקצה ושדדו את התיק  שלה במהלך יום עבודה , מירב התלוננה
במשטרה והתלונה נמצאת בחקירה אלה אחרי שפרסמה את אותו יעוד
עם רגעי הגניבה החליט אותו גבר שנראה בתיעוד לשבור שתיקה ולחשוף
את הצד שלו למקרה ועורר את הרשת מחדש.



מירב ממשיכה להתמודד עם פרשיית הגניבה וכעת הגיע תורו של בוזגלו  האיש
לטענתה לכאורה גנב ממנה סכום נכבד של כסף, שזה קרה היא דיווחה במאקו סלבס:
"גבר לקח את התיק מהדלפק, בו היו 5,500 שקלים במזומן שהייתי צריכה להפקיד באותו היום.
היו בו גם כרטיסי אשראי, פנקס צ'קים ומסמכים".
אחרי שבוזגלו ראה את העליהום עליו והתגובות הקשות החליט לפרט בפוסט את הצד שלו
מה שגרר לסערה נוספת ותגובה מצידה של מירב.


בוזגלו כתב בין היתר: "אני חייב לענות לכל הפירסומים עליי בתקשורת של הגברת השקרנית
מירב ישראל 'האח הגדול." כאן הוא מתחיל לספר את הצד שלו: "היא טוענת שלקחתי לה תיק
מלא כסף וכל מיני דברים, עכשיו תשמעו את הצד שלי ואיך היא רוצה פרסום על הגב שלי."
הוא מפרט שניגש למכון שלה עוד לפני כן: "ישבנו, סגרנו ושילמתי לה 4,500 שקל על לייזר לגב.
קבענו לטיפול. יומיים אחרי חזרתי אליה כי ראיתי שהיא עוקצת אותי וזה הרבה כסף. אמרתי לה שזה
לא מתאים לי ושאני רוצה את הכסף בחזרה," בוזגלו ממשיך וטוען: " היא טענה שהיא לא מחזיקה כסף
והיא תתן לי זיכוי. שימו לב איזו נוכלת  התווכחנו והיא לא מוכנה להחזיר לי את הכסף. אמרתי לה
אין בעיה ולקחתי לה את התיק שהיה בו 2,000 שקל והיא חייבת לי עוד 2,500 שקל, והחזרתי לה
את התיק שלה.  בוזגלו מציין:"לא חיפשתי פרסום ולא שום דבר".
נראה שהוא לא מתכוון לוותר ואומר בהמשך: "המצב שלה אולי קשה כספית שהיא לא רצתה
להחזיר את הכסף, אבל היא גם עוקצת אותי וגם מתלוננת עליי כדי לקבל פרסומים על חשבון
הגב שלי? זה לא יקרה. אני לא מפחד מאף אחד, האמת תצא לאור."
בהמשך טוען בוזגלו שהאמת תצא לאור בבית משפט וטוען שמירב תתנצל על כך מול כולם.
הדרמה לא מסתיימת כאן כאשר אנשים מטעמה של מירב מגיבים
וגורמים לסערת ענק:
האם מירב חוזרת בה מהתביעה?? התגובה המסעירה:
.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה