יום ראשון, 7 ביוני 2020

דרמה מלחיצה! בזמן שנטלי דדון ובנה ישנו ביחד! פורץ הסתובב בביתה וגרם לפאניקה!!

הסיוט הכי גדול שיכול לקרות קרה בשעות האחרונות לנטלי
דדון ובני ריף, בזמן ששניהם ישנו בביתם בהרצליה בדירת קרקע,
נכנס אדם והחל לקחת כל מה שהוא רואה, נטלי ישנה ולא שמה לב
לכך וגם בנה, הפורץ לקח שלל רב ובבוקר אחרי שהתעוררה משנתה,
נטלי הבינה מה עבר בלילה והפאניקה הייתה גדולה!




ביתה של נטלי דדון נפרץ וגרם ללחץ גדול של נטלי ואצל משפחתה, 
מסתבר שבזמן שישנה הסתובב בביתה פורץ שקמה מהשינה היא שמה לב
שהרבה דברים מפוזרים בבית, היא החליטה כדי להיות בטוחה לפתוח את מצלמות
האבטחה וגילתה אדם זר שהסתובב בביתה ולקח כל מה שהוא מצא לנכון,
נטלי הייתה בהלם ונכנסה ללחץ גדול,נפתח תיק במשטרה ומסתבר שאותו פורץ
נכנס עם פנים גלויות.


נטלי החליטה לחשוף בפני העוקבים שלה את מה שעבר בלילה בדירתה וגרמה
ללחץ והודעות רבות של דאגה מצד חברים ובני משפחה, נטלי עוד לא מעכלת
את מה שקרה בלילה ואמרה:  "אני עדיין לא מצליחה להסדיר נשימה ההבנה שאדם 
שזר מסתובב לי בבית ומתצפת עליי ועל הילד שלי",כך מסרה לכתבת אתר מאקו.
בהמשך דדון המשיכה לשתף בתחושות שלה: "אני מודה לאלוהים על כך שזה הסתיים 
ברכוש ולא בנפש. אני מאוד מקווה שמשטרת ישראל תעשה את מירב המאמצים."
נטלי לא הסתפקה כאמור להזמין רק משטרה והחליטה לעלות ולשתף ברשת את 
רגעי הפריצה ובין היתר ניתן לראות את פניו בבירור אחרי שהחליט
לא להסתיר זאת!
בני המשפחה והחברים מחזקים כרגע את נטלי שמנסה להתאושש מהאירוע 
הלא פשוט ומזהירה גם העוקבים אם מנסים למכור להם מצלמות או טלפונים.
מה בדיוק קרה בלילה בדירה של נטלי דדון?
צילומי האבטחה חושפים את רגעי הפריצה והפורץ!! הלם!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה