יום רביעי, 3 ביוני 2020

מור לרמן מחתונה ממבט ראשון חושפת בראיון: "אני ומאור חברים ומצליחים לתקשר היום" נותנת רמז לעתיד?

מור לרמן שהשתתפה העונה בחתונה ממבט ראשון התארחה הבוקר
בתוכניתו של ניב רסקין בראיון על מה שקרה מול מאור במהלך ההתאמה
וגם למה לדעתה הקשר לא צלח, אלה שבמהלך הראיון מור חושפת
את הקשר שלה עם מאור ובכך שהם כן שומרים על קשר האם 
היא חושפת בטעות פרט על העתיד?




בהפקת חתונה ממבט ראשון שומרים היטב את כל המידע קרוב אליהם בנוגע
לעתיד הזוגות, בזמן שבאתרי בידור עסקו בקאמבק בין מאור לאקסית שלו ,
מאור מאז לא אישר שהוא בכלל בזוגיות ולא דיבר על כך, אלה נראה
שדווקא מור חושפת כמה פרטים על מה שקרה בניהם במהלך הצילומים והכי
חשוב ומפתיע מה קורה בניהם היום.



מור חושפת את הרגעים הקשים שעברה במהלך הצילומים: "החוויה הייתה מטלטלת עבורי", 
שיתפה מור: "אני לא אשקר, זה גם היה ניכר בטלוויזיה. החוויה עצמה הייתה מאוד מורכבת".
כאשר נשאלה איך זה היה לראות אותה על המסך ענתה: "כל פרק מחדש אתה בלחץ מאוד,
היו רגעים שזזתי באי נוחות... בסך הכל מה שראו בטלוויזיה זו מי שאני, גם בדברים הפחות
יפים והייתי צריכה ללמוד את זה על עצמי".
מסתבר שמור לא בדיוק ראתה אותם נפרדים בצורה כזאת במפתיע: "הכתובת הייתה על הקיר
אבל ההלם היה אמיתי מאוד. היינו שישה ימים לקראת סיום התכנית, גם אם זה לא הולך למקום רציני,
אתה מסיים תהליך שתכף מסתיים."
בהמשך שיתפה מור:"אני לא חושבת שהייתה בינינו התאמה", אלה במהלך הראיון
שיתפה מור שמאז הצילומים הם דווקא הפכו לחברים קרובים מאוד: "אני ומאור
חברים ומצליחים לתקשר היום".
חושפת במקרה את הקשר שחזר בינה לבין מאור?!
אתם תהיו בהלם ממה שחשפה!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה