יום שישי, 11 בספטמבר 2020

לא מה שחשבתם! אחרי הפרידה המפתיעה של מעיין ואביחי רק עכשיו נחשפה הסיבה!

המעריצים של אביחי ומעיין עוד בהלם! והאמת שגם אנחנו!
אחרי 3 שנים וחצי של זוגיות,מעיין ואביחי הסוף,מי שהיו עד עכשיו
הפאוור קאפל של הביצה המקומית בישראל החליטו להפריד כוחות,
המעריצים הרבים של בני הזוג עוד לא מעכלים וכולם מקווים שיהיה
עוד פעם קאמבק אבל האם זה יכול לקרות?!




זה השאיר את כולם בהלם,בשבועות האחרונים מעיין אשכנזי החליטה לבשר לכל
העוקבים על הפרידה, כדי למנוע גל שמועות ודיווחים של אתרי בידור
על הפרידה ועל מה שהוביל לכך,מעיין אשכנזי החליטה לעשות זאת בעצמה
בפוסט מרגש במיוחד והחליטה לחשוף מה בדיוק קרה בניהם ועל
ההחלטה לפרק את הזוגיות.

מעיין אשכנזי פתחה וכתבה אז: "אביחי ואני נפרדנו. ותאמינו לי, לנו זה כואב יותר.
לפני 3 וחצי שנים כל אחד מאיתנו יצא למסע לא נודע, נכנסנו לתוך בית סגור
שמצולם 24/7 והיינו בית אחד לשנייה במקום שבו אמורים להרגיש הכי לבד בעולם."
מעיין מוסיפה: "אני לא אשקר, הפחד שהסיפור הכי אינטימי וכואב שלנו יצא לתקשורת
בצורה מעוותת ובגל של שמועות לא נותן לי מנוחה, לכן החלטתי לקחת את השליטה לידיים שלי."
היא ממשיכה: "אני מודה, עשיתי הכל כדי לשמור עלינו, שמרתי, טיפחתי,דאגתי והגנתי כמו
בולדוזר במשך כל השנים על כבודי ועל כבודו של אביחי, ואני לא מתכוונת להרוס את זה
עכשיו או אי פעם."
מעיין מסבירה: "לא תראו כאן הסרת עוקב או מחיקת תמונות משותפות".היא ממשיכה לתאר את
התוכניות לעתיד: "נכון, אני ואביחי האמנו שאנחנו זה עד הסוף.
עברנו לדירה גדולה מתוך מחשבה על משפחה ועל עתיד משותף."
מעיין מפרטית: "תכננו חתונה לפרטי פרטים וגם את הירח דבש שאחרי. לפעמים, כשאנחנו
מתכננים, יושב מישהו למעלה וצוחק. לא משנה כמה אתה אוהב את הבן אדם שמולך,
אהבה כזו שכואבות בכל הגוף, במחשבה בוגרת ונבונה הבנו שלפעמים האהבה היא לא הכל.
"בהמשך גם אביחי הגיב וכתב בסטורי: "3 וחצי שנים. לפני שהכרתי אותך הלב שלי היה עשוי
מאבן ואת הפכת אותו ללב מבשר. תודה".
המעריצים עוד מנסים לעכל כבר ימים ארוכים את הדרמה וחלק מנסים להבין מה בדיוק גרם
להם לפרידה, עכשיו מתחילה להתבהר התמונה.
סיבת הפרידה מפתיעה במיוחד!
מה בדיוק קרה בניהם בשבועות האחרונים שהובילו לפרידה?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה