יום ראשון, 10 בינואר 2021

הדיירים בהלם מההדחה של רונית ולא מצליחים להתאושש: "בהלם שרונית הודחה, הייתי בטוחה שהיא תגיע לגמר" הביביסטים במחאה להחזרת רונית תצליח?

דיירי האח הגדול הופתעו מההדחה של רונית, בזמן שקארין,יהודה וג'וזי
אמרו במפורש שהם היו בטוחים שהם אלה שיהיו מודחים, לבסוף רונית
הודחה,לפי התחושות בתוך הבית אף אחד מהדיירים לא ציפה להדחה של רונית
כולם הופתעו וכולם היו בטוחים שדייר אחר יהיה מודח.
רונית שקיבלה תמיכה גדולה מבחוץ מצד הביביסטים הודחה במפתיע!




רונית שעד כה שרדה הדחות לא פשוטות וניצחה דיירים שעל פניו היה נראה שחזקים ממנה 
בחוץ, לא שרדה את ההדחה, הדיירים בתוך הבית הבינו את כוחה בחוץ ועל כך שהיא מייצגת
את הביביסטים והיו כאלה שחשבו שהיא תגיע עד לגמר, בנוסף רונית הייתה מעורבת
בכל שיחה וריב בתוך הבית אלה שזה לא הספיק והיא הודחה במפתיע!
מי שראה את רגע ההדחה בוודאי ראה את האכזבה על הפנים של רונית ועל כך
שהיא הופתעה והיא לא היחידה שהופתעה!

כל דיירי האח הגדול היו בהלם מההדחה שלה, יהודה ג'וזי ואילון מופתעים ומנסים לחשב מסלול
חדש,בשיחה בלילה בין ג'וזי אילון ויהודה הם שוחחו על שינוי האוירה בבית שמי שרוצה 
להוביל את השינוי הוא ג'וזי שמתעקש מולם שצריך לשנות חשיבה.
ג'וזי טוען בפני יהודה שהוא צריך להרגיע את הרוחות מול רמי ולעשות סולחה איתו:
"אני מעדיף לתקן את זה בדרך ארוכה ונכונה מאשר בדרך קצרה ומזויפת", בהמשך יהודה
הודה שהופתע שנשאר בבית: "אני לא מאמין שאני עדיין כאן, כבר הרגשתי היום שאני הולך הביתה".
גם בשיחה בין ליאור ויהודה נראה שיהודה מתחיל לשנות כיוון ,יהודה מסביר מה גרם לו להתעצבן
ואומר לו שהוא לא מעוניין במלחמות בבית."
הדיירים מתקשים לקבל את ההדחה של רונית, ימית ודרור מופתעים מהדחתה של רונית וימית 
משתפת את דרור: "אני בהלם שרונית הודחה, הייתי בטוחה שהיא תגיע לגמר".
ברחבי הרשת הצופים גם מופתעים ולא האמינו שרונית כן תודח,בשעות האחרונות עלתה קריאה 
ועצומה להחזיר את רונית בכניסה השנייה של הדיירים כדי להתייצב מול מי שגרם
להדחתה, המהלך יצליח? בהפקה הגיבו במפתיע ונתנו רמז?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה