יום שני, 1 בפברואר 2021

אחרי שהודח! אילון פותח על כל מה שבאמת קרה באח הגדול: " כמה דברים חתכו וערכו! הייתי שם שרמי כן הפגין אלימות מילולית וכן איים וקילל"

אילון שהודח מבית האח הגדול,מנסה לחזור לשגרה הקודמת
שלו ובמקבל עוקב אחרי ההתפתחויות בבית האח הגדול,אילון כבר חזר
לעבודתו בתור עורך דין אלה שמה שקורה בתוך הבית מאוד מסקרן אותו
במיוחד העובדה שחברו הטוב יהודה צריך להתמודד מול שאר הדיירים
שלא ממש מחבבים אותו, משימה לא פשוטה!





אילון התפנה לראיות אצל מעריב רכילות בתוכנית הרדיו ושיתף : "אני כבר ארבעה
ימים בחוץ, לאט לאט מתרגל וחוזר לאנשים שאהובים עליי בחיים והכי חשובים לי, גם לעריכת הדין."
אילון משתף לראשונה שהעביר ביקורת קשה על התנהגותו של יהודה
מה שבהפקה החליטו לא להציג ולהראות: " אחרי שראיתי את הפרקים הבנתי כמה דברים חתכו וערכו."
הוא המשיך: "אמרתי לו שהוא לא יכול שכל דבר קטן יצית אותו,נראה בחרו לא לשדר כי זה לא
הסתדר עם הנרטיב שרצו להראות".


אילון חושף שאת כל הביקורת שהעביר על יהודה שהיה חברו הטוב לא שידרו: "לא הראו
את זה לא בשידור החי ולא בשידור המרכזי",אילון התאכזב גם ממי שהייתה חברתו ימית
אחרי שהעמידה אותו להדחה: "לא הראו את זה לא בשידור החי ולא בשידור המרכזי".
כאשר נשאל על רמי טען: "על רמי גיליתי ששמונים אחוז מהקללות והאיומים שאמר בבית
בכלל לא שודרו, " הוא המשיך: "אם תסתכלי היטב תראי שיהודה לא קילל, לא איים,
לא קילל אימהות ולא עשה אצבע משולשת".
הוא המשיך לפרט: "הייתי שם שרמי כן הפגין אלימות מילולית וכן איים וקילל קללות איומות...
היו סימנים של אצבע משולשת שהוא עשה לי פעם אחת, 'אמא שלך ככה, אמא שלך אלימה ופחדנית' וכו'.
אני טוען שהרבה מאד מהדברים הושמטו ולא הוצגו ומרגיש באיזשהו מקום שנעשה כאן עוול"!
אילון רומז על התנהלותה של הפקת האח הגדול ועל כך שהחליטה לצנזר
קטעים רבים! ומי חושב אילון שיזכה באח הגדול? ולא מדובר ביהודה!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה