יום חמישי, 18 בפברואר 2021

בזמן שרמי ורד חוטף מהצופים באח הגדול! גל גברעם יוצאת להגנתו: "רמי לא הופך את לינור לחפץ!אתם טועים ובענק!"

גל גברעם שהודחה לפני כמה ימים מבית האח הגדול ממשיכה לעורר
עניין גם אחרי שהודחה, רק בשעות האחרונות התפרסם ראיון שלה לעיתון
ידיעות אחרונות, ראיון שעורר עניין רב, ועכשיו גל יוצאת נגד מול אותם אלה
שהגיבו בחריפות נגד רמי וד ועל התנהגותו כלפי לינור, אמנם היא מגנה את התנהגותו
אבל מנסה לא לשפוט אותו.




בזמן שרמי ורד נמצא בתוך בית האח הגדול ולא מודע לסערה שמתרחשת בחוץ, גל גברעם
שהייתה שם ומכירה את הקשר בין לינור סביניק לרמי מחליטה לצאת להגנתו והתגובות 
מעורבות,לצד חיזוקים על כך שרבים ישר החליטו לתקוף את רמי, היו כאלה שהופתעו
דווקא מאישה לשמוע דברים כאלה,גל לא מצטערת על מה שכתבה והחליטה להשאיר את 
אותו סטורי למרות התגובות הקשות שקיבלה בעקבותו.

גל החליטה לפתוח בדבריה: "מצטערת אני לא יכולה שלא להגיב!זה חזק ממני!!
מה שקורה כרגע ברשתות ובכל לי התקשורת זה רצח אופי אתם כל כך טועים!!
אני אתחיל מזה שאני לא מצדיקה את הדיבור לשנייה,מה שקורה שם זה מטורף 
אתם לא יודעים מה קדם למה ואתם לא יודעים מה אני ורמי ולינור ספגנו מיהודה לאורך
העונה,אתם רואים רק את השקט ולא את ההתגרות והעקיצותשנזרקות במהלך כל השהות בעונה.
חבל שאתם לא רואים את זה ומפילים את זה על רמי, ושוב אני לא מצדיקה את השפה!!
רמי ולינור אוהבים אבל אין שם כלום!!".
גל הוסיפה: "הקשר שלהם הוא שלהם בלבד ואף אחד מאיתנו לא יכול לשפוט את זה.
לינור היא לא חפץ! רמי לא הופך אותה לחפץ ולא מתייחס אליה כאל חפץ!
הוא הבן אדם שהכי מעריך ותה בבית! אתם טועים ובענק!!"
היא סיכמה וכתבה: "ואני רוצה להגיד משהו נוסף לכל הרשת ,יהודה אמר לי "תהיי י
פה ותשתקי" וזילזל בי יום יום! ואני ספגתי ממנו את כל ההשפלה! איפה הייתם אז?
איך אז לא הראתם את הפרצוף של הגבר המכוער ב 2020
ממתי גבר יכול לדבר ככה אל אישה?!"  
הרשת סערה ובעקבות כך התגובות נגד גל לא איחרו לבוא!!
איך הגיבה הפעם גל גברעם?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה