יום שבת, 6 בפברואר 2021

ג'וזי מוכן ומתכונן?! נועה חושפת מה יהיה אחרי ההדחה בשידור חי: "אם אני נשארת הוא מקבל נשיקה בפריים טיים ואני שמה פס על כולם"

הקשר של ג'וזי ונועה עולה שלב והם לגמרי בדרך לזוגיות
בתוך בית האח הגדול, נועה מבינה היטב כמה זה יכול לעזור לה
להתקדם בתוך הבית וגם אולי היא מצאה את האחד שחיפשה,
ג'וזי נראה גם הוא בעניין ואף אחד לא יהיה מופתע אם בקרוב מאוד
הם יהיו בזוגיות בתוך בית האח הגדול!




אם לרגע אתם חוששים מההדחה של נועה ההערב בית האח הגדול אז נראה
שהיא אפילו לא קרובה להיות מודחת, נועה שמקבלת תמיכה מהחברים והמשפחה,
מ'בלת תמיכה גם מהתומכים הרבים של ג'וזי שמבינים היטב שהכניסה של
נועה עשתה טוב לג'וזי, הוא בעצמו הודה ששבועיים הוא במצב על הפנים והכניסה
של נועה שינתה את הכל ועכשיו הוא חזר להיות שמח ומחוזר.

נועה שלפי כל הסימנים לגמרי בעניין שלו ולא מדובר במשהו חולף, מנסה להראות
בפני כולם שהיא רצינית ובשיחות עם חברותיה בתוך הבית מזכירה לא מעט את ג'וזי,
כרגע לפחות הם בעיקר יושבים ומשוחחים ומתחבקים אבל האם בקרוב מאוד
הם הולכים להתקדם בקשר שלהם.
נועה לגמרי לא מתכוונת לחכות לג'וזי שיעשה את הצעד עבור ומתכננת הפתעה
בשידור חי מול הדיירים והצופים ומבינה עד כמה זה יהיה משמעותי.
בשיחה בין נועה לאלמוג משתפת נועה שהיא לא ממהרת להיכנס להגדרות כי אולי
היא תודח והיא לא רוצה להיכנס ללופ ולהתבאס בסוף: "בואי נגיד שאם אני נשארת הוא
מקבל נשיקה בפריים טיים ואני שמה פס על כולם. ואם לא אז סלמאת אני הולכת".
ג'וזי מוכן ומתכונן?! ועוד איזה הפתעה מתכננת נועה לג'וזי?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה