יום חמישי, 11 בפברואר 2021

זה כבר מוגזם?! לינור חושפת מול רמי שאחד הדיירים נגע לה בח*זה: "אמר שהח*זה שלי רך!"

לינור סביניק שכבר כולנו הספקנו להכיר אומרת את מה שהיא חושבת
ולא בדיוק שומרת לעצמה החליטה לחשוף בפני רמי שאחד הדיירים נגע
בה כמובן בהסכמתה מה שעורר הלם אצל רמי שניסה בהתחלה להתבדח איתה
בהמשך הופתע ולא הבין למה היא בדיוק מספרת לו את זה!
הצופים המומים מהפרטים וההסבר של לינור!




זאת לא פעם ראשונה שלינור חושפת בפני חבריה מה היא מרגישה בצד המינ*י,
רק לפני כמה ימים היא שיתפה את רמי ורד עד כמה היא : "חרמני*ת".
בשיחה מול קארין היא שיתפה אותה כמה היא מחכה לגברים החדשים שיכנסו
לבית האח הגדול ואפילו היא תפנה לקארין את הדרך במידה ותמצא מישהו
שימצא חן בעיניה.

בשיחה בלילה עם רמי ורד היא חושפת בפניו פרטים עסיסיים שקרו להבימים האחרונים,
במהלך שיחה שהייתה מצחיקה,הם הגיעו לדבר על דרור אלה
שאז לפתע רמי אמר על דרור: , "סטרייט שמתחזה לגיי" .
לינור החליטה לפתע לשתף על מקרה שהיה לה עם דרור: "נוגע לה בצ*יצי
כל הזמן, לבדוק אם הם רכים". ואז הוסיפה:"היום גם הנזירה שלי חיבקה אותי
ואז היא אמרה לי.. 'היי זה רךךך'".
רמי שהיה בהלם והיה נראה שהוא לא מרגיש בנוח החליט להגיד ללינור:
"למה את מספרת לי דברים כאלה?? אני חודשיים סגור פה!".
אלה שזה לא הסוף לינור החליטה לפרט ולהוסיף עוד פרטים מה שגרמו
לרמי ורד להיות בהלם!!! הפעם לינור כבר הגזימה?!
מה חשפה ושיתפה את רמי ורד?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה