יום שלישי, 9 במרץ 2021

שוב התחממות! תום יוצא נגד ג'וזי באח הגדול: "אם הוא לא תיאם הדחה אני בן של ז*ונה!!"

שוב התחממות בגזת ג'וזי ותום באח הגדול, למה שרוב העונה
הם נראו חברים והסתדרו,בימים האחרונים הכל התהפך אחרי
שג'וזי פתח וטען שתום ודרור היה מתאמים את מי להעמיד לראשות
הבית, כאשר ג'וזי טען שגם היה להם קוד של "קפה שחור",תום ששמע
על כך זעם והחליט לפתוח בחזית בעצמו!



החברות בין תום וג'וזי נגמרה כך לפי הדברים שכל אחד מהם אומר, בשעות
האחרונות הגזרה התחממה בשיחה בין תום לאורן כאשר תום החליט
לשתף את אורן שבטענות של ג'וזי שהוא מתאם את ראשות הבית כל העונה
במילת קוד: "אני בן של ז*נה אם הם לא תכננו כל התקופה הזאת בבית,
חצי העמדה להדחה או ראש בית!".

תום שהיה מאוד עצבני על ג'וזי המשיך ותקף:"חבר, אתה מוחק אותו ככה בלי לבוא
לדבר איתו?? מה אכפת לי מה דרור עשה? מה אני קשור לזה? תן לי גם להביע את הדיעה שלי".
במקביל יהודה וג'וזי מדברים גם הם על תום,כאשר ג'וזי גם הוא עצבני על תום,ג׳וזי
תוקף בשיחה בדברים שאמר לתום ושביקש ממנו שלא יהיה איתו בכלל צבוע.
יהודה עונה: ״כולם כאן צבועים. תפוס לעצמך פינה משלך״.
הם מדברים על זה שהנוכחות שלהם מפריעה לתום ושהוא כל הזמן עסוק בלבחון את התמונות
של כל הדיירים שלדעתו יגיעו לגמר.
הנתק בניהם מורגש היטב! ג'וזי עצבני וטוען שתום מתאם הדחות כבר תקופה ארוכה
ואילו תום טוען שזה לא נכון ומחזיר חזרה לג'וזי על התנהגותו!!
הויכוח המסעיר שהיה בלילה השאיר אל כולם בהלם!!
מי הצודק ג'וזי או תום?! העימות שגרם להתערבות הדיירים!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה