יום שני, 13 בספטמבר 2021

אביבית בר זוהר חושפת את הדרמה אחרי שגילתה שיצאה עם גבר נשוי:"מרחמת על אשתו! הוא נשוי פחות משנה!"

הרשת געשה וסערה בשעות האחרונות אחרי
שבמאקו סלבס חשפו לראשונה את הדרמה בבית המלון,
כאשר לפי הדיווח אביבית הייתה בזוגיות בחודשים האחרונים
עם גבר שעכשיו מתברר היה נשוי והיא לא ידעה על כך, אשתו
שגילתה על כך הגיעה להתעמת עם אביבית בבית המלון.




הדרמה בבית המלון הסתבכה כאשר מאבטחים הפרידו בין הצדדים, כאשר
הגבר נמצא גם הוא ומעורב. בהמשך היא הגיבה למאקו וטענה שהיא לא ידעה
שמדובר בגבר נשוי: "לצערי הרב נפלתי לתרמית. הכרתי בחור אשר הציג עצמו
כאיש עסקים גרוש, האמנתי לו והכנסתי אותו למשפחתי והצגתי אותי לחבריי".
הרשת סערה בעקבות המקרה והעוקבים היו חלוקים האם אביבית באמת ידעה
או שהיא התחמקה מכך והיה לה נוח, אביבית החליטה להגיב ולעשות
סוף לכל השמועות שצצו בעקבות המקרה!

אביבית הגיבה לביקורת: "כל אחד אומר 'היא ידעה שהוא נשוי', 'אנחנו לא מאמינים לה'...
אז תאמינו. אני לא ידעתי שום דבר."
אביבית חושפת: "הבחור הזה היה גר כאן במלון שבו אני גרה בקראון פלאז' עוד
הרבה הרבה לפני שהגעתי, הוא גר כאן לבדו. "
אביבית מגיבה גם לטענות שהיא יציאה איתו בגלל הכסף: "הוא תפרן. אביבית יצאה עם
תפרן. הדבר היחיד שהוא קנה לי זה טונה סטארקיסט בשופרסל דיל".
אביבית תיארה את הדרמה: "הבנאדם שקרן פתולוגי", היא הוסיפה: "הסתכל עליי בעיניים
ליד אשתו והכיש שהוא לא מכיר אותי אחרי שכמעט חודשיים אני מבלה איתו."
אביבית טענה: "הוא נתן לי להרגיש שאני אפס, שאני אוויר, שאני כלום."
היא ממשיכה לתאר את מה שקרה:"מרוב שהוא שקרן פתולוגי, הוא נשבע לי בילדים
שלו שהוא לא שכב עם אשתו".
היא המשיכה: "אחרי כל הסצינה שהייתה, היא עזבה ופינו אותה מאבטחים הוא
עלה לחדר והשאיר את אשתו למטה. "
אביבית שיתפה שהיא עוברת ימים לא פשוטים מאז המקרה ומנסה להתאושש!
ואיך הגיבו בצד של משפחתו של הגבר?! מכחיש?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה