יום שני, 20 בדצמבר 2021

הלם! הגרוש של טהוניה מאיים בתביעה: "אמרה שתקבור אותי!" את מי עוד מאיים לתבוע?!

הדרמה סביב הפרידה של טהוניה רובל והגרוש
שלה יניב בן משה שהגיע לכותרות אחרי הראיון של
טהוניה שבמהלכה חשפה שהייתה בזוגיות הרסנית,
אמנם טהוניה לא חשפה מי בן הזוג אבל בן משה הגרוש
הטרי של טהוניה הבין שזה הוא והחליט לא לשתוק!




אחרי פוסט זועם שהעלה נגד טהוניה והתנהלותה ובהמשך תיעוד מתוך 
ריב שהיה להם ללא ידיעתה, החליטה טהוניה ביחד עם עורכת דינה
לאיים בתביעה משפטית, בשעות האחרונות התברר שגם יניב לא מתכוון
לוותר לטהוניה והחליט גם הוא לתבוע אותה ולא רק אותה.
במכתב התראה שהוכן על ידי עורך דינו נראה שאנחנו רק בתחילת הדרמה!

אחרי ההחלטה לאיים בתביעה כנגד טהוניה,הגיב בן משה למה שהיה 
עם טהוניה לוואלה סלבס: "אני לא רציתי להתחתן, אבל לא יכולתי שלא ל
התחתן כי היא כבר נכנסה להיריון." הוא הוסיף:  "לא רציתי לקחת אחריות על 
כך שמישהי בת 32 תעבור הפלה, והיא לא רצתה להביא ילד ללא חתונה 
כיוון שלטענתה, המשפחה שלה דתית".
לפי דבריו בתם המשותפת טליה היא החשובה לו מכל: "הילדה היא זו שנפגעת. 
אני דואג לילדה, משלם יותר ממה שאני אמור לשלם. אין כאן חשבונות של כסף."
הוא המשיך לטעון: "הוצאתי את טהוניה מחובות שהיו לה. היא לא עבדה שנתיים, 
עישנה שלוש חפיסות סיגריות ביום על הכל אני שילמתי".
אחרי דבריו של בן משה סוערת!! ונראה שהדרמה לא קרובה לסיום!
איך הגיבה טהוניה לטענות החדשות?! ואת מי בן משה מתכוון עוד לתבוע?!
.



מתברר שגם קשת 12,
קיבלו מכתב התראה
מעורך דינו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה