יום שישי, 18 בפברואר 2022

הלם! אסיף אלקיים מהאח הגדול חושף ומודה: "מקבל איומים על חיי" ממי?!

אסיף אלקיים שנכנסה בעבר לבית האח הגדול וחשף
את אהבתו הגדולה למעיין אדם, בהמשך אחרי שיצא
מהבית הם היו בזוגיות ובהמשך נפרדו,אסיף נכנס להרבה
לאנשים ללב אלא שעכשיו הוא מחליט לשתף במה שהוא עובר
בתקופה האחרונה.




יוצא האח הגדול והסופר אסיף אלקיים חושף שהוא מקבל כבר חצי
שנה איומים על חייו ומחליט גם לחשוף איך הכל התחיל.
מי שחשפו את הסיפור הם מעריב רכילות שפנו אליו לקבלת
הסבר ומתברר שכך הכל התחיל: "זה התחיל במבצע שומר חומות, בעקבות 
דברים שאמרתי בערוץ 20 דאז על ההשתוללות בערים המעורבות."

הוא ממשיך ומשתף: "קומץ מחב*לים חיכו לי מחוץ למושב שלי, שדי חמד, אחרי 
השידור ורגמו אותי באבנ*ים. הם כמעט שפגעו והעיפו אותי מהאופנוע. מאז, 
ובהמלצת גורמי ביטחון מהאזור, קיבלתי רישיון נ*שק פרטי מהמשרד לביטחון פנים".
אם היה נראה שבעקבות ההגנה שקיבל והעניין הביטחוני שיותר נרגע
מאז מבצע שומר חומות, נראה שהמצב אצל אסיף אלקיים מאוד לא 
רגוע ועוד חושש לחייו: "אני יודע להעיד ממקור ראשון שמאז הרפיסות של 
המדינה בכפרים ובערים המעורבות."
הוא ממשיך לשתף: "הם מרגישים הרבה יותר בנוח להתקשר, לזרוק לי הערות 
ברחוב ולאיים לשחו*ט אותי במילים אלו ממש."
אסיף אלקיים מחליט בהמשך לחשוף את כל מה שהוא עובר
וחושף פרט על עצמו שלא שיתף!! הדרמה הגדולה בחייו של אסיף!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה