יום רביעי, 2 במרץ 2022

מפתיע! דניאל גרינברג משתפת בסוגיה לא פשוטה: "זה גומר אותי!"

דניאל גרינברג מנסה לחזור לשגרה שלה וחייה
הקודמים, ממשיכה לתחזק את האינסטגרם ומעלה
בעיקר דברים שקשורים בה ובילדים שלה, דניאל החליטה
לשתף העוקבים בסוגיה שלא כל ההורים מדברים עליה,
דניאל שיתפה בפתיחות והתגובות בהתאם!




בזמן שאתרי הבידור עוד עוסקים בראיון של דניאל גרינברג 
ובתגובות שהיא מקבלת נראת שדניאל המשיכה הלאה,
דניאל ממשיכה לשתף מהשגרה שלה ובעיקר משתפת בגידול
הילדים, דניאל מרגישה בנוח לשתף את העוקבות בעיקר בכל
מה שעובר עליה וזה לצד הטיפים שהיא נותנת.

דניאל החליטה לשתף בסוגיה שכל הורה נתקל בו וזה סוגיית
השינה::"מיאל לגמרי צריכה כבר להרדם לבד כל אחד במיטה וגם 
את רון צריך להתחיל להרגיל."
היא ממשיכה וכותבת: :"הם עושים קרקס.. אחד מפריע לשני ושעה 
עד שנרדמים. אבל הם החיים שלי וזה הכי כיף בעולם שהם ישנים 
איתי נשבעת. מיאלי בגיל קצת קשוח ואיך נאמר במילים עדינות? 
אני חיילת שלה!! פשוט ככה, מהיום שהיא נולדה. חיילת!".
דניאל מאשימה את עצמה:"ואני אשמה, כי זה בסופו של דבר 
הרגלים והיא כבר התרגלה ואני לא מוצאת איתה סיכוי 
לבכי וכל התהליך הזה… זה גומר אותי".
התגובות בהתאם! דניאל קיבלה המון חיזוקים ועצות לגבי
שינוי השינה! מתברר שלא רק ודניאל גם קיבלה 
ביקורת על כך שהיא ישנה עם הילדים שלה!
איך הגיבה לביקורת הלא פשוטה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה