יום שלישי, 10 במאי 2022

הגר משה מחתונמי חושפת: "חשבתי שבשלב הזה כבר אסתובב עם בטן"

הגר משה וניר פור שהכירו בחופה בחתונה ממבט ראשון,
והפכו לזוג הראשון והיחידי כרגע שנשאר בבית והתחתן,
חזרו לקדמת הבמה אחרי שבמשדר הפתיחה של חתונמי,
הראו את החתונה שלהם ועל הרצון להרחיב את המשפחה,
הרצון להביא ילד הפך לדבר מאוד עיקרי וחשוב בחייהם של הגר וניר!



 

הזוג שהפך שוב מדובר מאוד אחרי משדר הפתיחה התראיין לאתר מאקו סלבס,
הגר החליטה לשתף בגילוי לב על התהליך שהיא ממשיכה לעבור 
לצד בעלה גם היום,הם נשאלו על החיים האמיתיים שלהם שהיו שונים
ממה שראינו על המסך: הגר ענתה: "זה עולם אחר לגמרי. מה שראו על המסך
אפילו לא הייתה התחלה של זוגיות, זאת הייתה התחלה של היכרות וניסיון לבנות
איזה משהו שלי היה מאוד קשה. היום אנחנו כמו כל זוג אחר שתראי."


הנושא שהכי מסקרן את הצופים הוא כמובן הרחבת המשפחה, כבר אחרי הצילומים
לחתונמי הם דיברו על כך שהם רוצים להביא ילד עוד לפני שהתחתנו, בהמשך
הם החליטו להתמקד בחתונה ולאחר מכן להביא ילד, ועכשיו אחרי שהם כבר נשואים
על אמת, הגר מחליטה לחשוף פרטים ראשונים על התהליך המורכב שהם
עוברים להביא ילד"אני לא בהריון. אני יכולה להגיד לך שזה משהו שאנחנו 
מאוד רוצים ומקווים שיקרה בקרוב. באיזשהו מקום חשבתי שבשלב הזה אני 
כבר אסתובב עם בטן בתל אביב אבל עוד לא."
הגר משתפת ומרחיבה: "יש בי צד שרוצה לדבר על זה ועל הדרך שלנו לשם 
כדי לעודד אחרים ולתת להם כוח. אבל יש אנשים מאוד קרובים אלינו 
ואפילו בני משפחה שלא יודעים מה אנחנו עוברים".
הגר מוסיפה: "כרגע אני מרגישה שזה עוד רגיש ומוקדם מדי. אני מבינה 
את כל הרצון של כולם לראות את זה קורה."
הגר משתפת לראשונה ברגעי הלחץ והרצון להיות כבר אמא!
חושפת לראשונה הכל!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה