יום שבת, 18 ביוני 2022

הלם!! אליאב מתפוצץ על טליה באח הגדול: "לא סופר אותך ממטר! אם צריך אצא עלייך על 200!"

אליאב וטליה הסוף?! טליה שנכנסה בתור
האקסית של אליאב לבית האח הגדול, וכולם
היו בטוחים שהם יחזרו להיות ביחד, במיוחד
אחרי שאליאב רץ במדרגות בכניסה של טליה
אחרי שראה אותה,עכשיו הם בעימות חריף!





כבר כמה ימים אליאב וטליה רושמים קרירות בקשר
שלהם בתוך הבית, אליאב ממשיך להתקרב לבר ואילו
אליה מתקרבת לאופיר בתור חברה טובה וכבר הבהירה
שלא יהיה מעבר לכך, בשיחה בשעות האחרונות בין אליאב
וטליה הטונים עלו.



אליאב שואל את טליה למה היא בבאסה והיא עונה לו שקשה לה בבית: 
"אני לא מצליחה להסביר את עצמי פה".טליה שואלת בהמשך את אליאב 
למה בכניסה שלה הוא קיבל אותה בצורה כל כך טובה, אם הוא חושב שהיא
כזו רעה. אליאב החליט לענות לה: "לא רציתי שתכנסי לבית, כשראיתי 
את תעודת הזהות שלך הדיירים אמרו לי ללכת לקבל אותך לבד כדי שלא 
תהיי באאוט ותופתעי לראות אותי כשתפגשי את כולם".
בהמשך הטונים החריפו ואליאב יצא נגד טליה ואמר לה:
" היית דמות רעה עבורי פעם ואם פעם הלכתי על ביצים לידך היום אני לא סופר אותך!".
עוד המשיך אליאב:" אם צריך אצא עלייך על 200, ביום שנכנסת
במדרגות התבאסתי בטירוף! את הורסת לי את החוויה".
עוד המשיך: "בסיטואציה כמו שקרתה לנו בעבר ודיברנו על אח שלך לא היתי
שוקל היום מילים ויוצא עלייך!".
טליה הייתה המומה ולא ידעה מאיפה זה מגיע!
ככה היא הגיבה לאליאב!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה